Eliisa ja Elmo Lamminsalo K-Rauta Virtain uusiksi kauppiaiksi

K-RAUDAN ALUETIEDOTE 10.9.2024

K-Rauta Virrat saa uudet kauppiaat Eliisa ja Elmo Lamminsalosta perjantaina 27. syyskuuta. He aikovat panostaa kaupan tuotevalikoiman kehittämiseen asiakastoiveiden perusteella. Yrittäjäperheissä kasvaneita Lamminsaloja kiehtovat yrittäjyyden tuoma vapaus ja vastuu.

Eliisa ja Elmo Lamminsalolla on molemmilla takanaan lähes 15 vuoden kokemus erilaisista työtehtävistä K-Raudassa. Eliisa on toiminut viimeksi kauppiasharjoittelijana K-Rauta Vantaanportissa ja Elmo ostajana K-Rauta Lanternassa Helsingissä.

Lamminsalot ovat innoissaan uudesta työstään. ”Kauppiuus tuntuu luonnolliselta jatkumolta K-Raudassa. Pääsemme nyt yhdessä henkilökunnan kanssa kehittämään kauppaa Virroilla meidän näköiseksi sekä hyödyntämään ja kehittämään omaa ammattitaitoamme.”

Eliisa ja Elmo Lamminsalo kertovat kasvaneensa yrittäjäperheissä, minkä he uskovat vaikuttaneen omaan uravalintaansa. ”Yrittäjyyden tuoma vapaus ja vastuu kiehtovat”, he lisäävät.

Tuotevalikoimaa hiotaan asiakastoiveiden mukaan

Tuoreet kauppiaat aikovat uudistaa K-Rauta Virtain tuotevalikoimaa asiakkaiden toiveiden perusteella. ”Haluamme kehittää kaupan valikoimaa ja toimintaa asiakaslähtöisesti yhdessä osaavan henkilökunnan kanssa. Teemme koko henkilökunnan voimin töitä nimenomaan asiakkaita varten.”

K-Rauta Virrat palvelee kuluttaja- ja yritysasiakkaita, ja se työllistää kuusi vakituista työntekijää. Lamminsalot pitävät tärkeänä asiakkaiden henkilökohtaista palvelua. ”Haluamme tarjota niin kuluttajille kuin yritysasiakkaille heille parhaiten sopivat materiaalit ja ratkaisut tehokkaasti ja vaivattomasti.”

Kilometrikaupalla kotimaista terassilautaa

Kotimaiset vaihtoehdot näkyvät K-Rauta Virtain eri tuoteryhmissä kuluttajille ja yritysasiakkaille.

Omaksi suosikikseen K-Raudan kotimaisten tuotteiden valikoimasta uudet kauppiaat nostavat painekyllästetyn terassilaudan. ”Sitä onkin tullut myytyä vuosien saatossa kilometritolkulla”, he toteavat.

Musiikkia vapaa-ajalla

Uusien kauppiaiden mukana Pirkanmaalle muuttavat kilpikonnakaksikko Tyyne ja Martti. Musiikki näkyy kauppiaiden vapaa-ajassa. ”Musiikin kuuntelu on iso osa arkeamme, ja keräilemme vinyylilevyjä. Tämän lisäksi käymme mielellämme suosikkibändiemme keikoilla kuuntelemassa live-musiikkia.”

Uudet kauppiaat toivottavat kaikki nykyiset ja uudet asiakkaat tervetulleiksi asioimaan Virtain K-Raudassa. ”Tulkaa moikkaamaan meitä kaupalle! Otamme erittäin mielellämme vastaan toiveita ja palautteita, jotta saamme kehitettyä kaupan valikoimaa ja palvelua entistä paremmaksi.” Avajaisten tarkemmasta ajankohdasta kauppiaat kertovat vinkkaavansa myöhemmin kaupan sosiaalisen median kanavissa.

Lisätiedot:

K-kauppias Eliisa Lamminsalo, eliisa.lamminsalo@k-rauta.fi, 0400 825 591

K-Rauta – Auttaa alkuun ja eteenpäin

Me K-Raudassa autamme niin kodin kunnostamisen ensikertalaisia kuin ammattilaisiakin onnistumaan rakentamisessa ja remontoinnissa mahdollisimman vaivattomasti. Laajin valikoima ja parhaat palvelumme varmistavat, että projektisi onnistuu – niin kivijalassa kuin verkossakin. Sinua palvelee 123 kauppaa kattaen koko Suomen Hangosta Ivaloon. www.k-rauta.fi