Jani Korhonen K-Rauta Saarijärven ja Äänekosken kauppiaaksi – uusi kauppias aikoo panostaa asiakaspalveluun

K-Rauta Saarijärvi ja K-Rauta Äänekoski saavat uuden kauppiaan Jani Korhosesta, joka aloittaa uudessa työssään 29. syyskuuta. Saarijärvi ja Äänekoski ovat Korhosen ensimmäiset kauppapaikat K-kauppiaana.

Korhonen, 43, aikoo ammentaa ideoita kauppojensa kehitykseen monipuolisesta rautakaupan työkokemuksestaan. Korhonen aloitti heti armeijan jälkeen varastomiehenä sekä eri osastoilla myyjänä K-Rauta Tourutornissa Jyväskylässä. Kaupan esimiehen ammattitutkinnon suorittamisen jälkeen Korhonen palasi yritysmyyjäksi K-Rautaan. K-Rauta-kauppiasvalmennuksesta Korhonen valmistui vuonna 2020.

Tuore kauppias odottaa jo innolla sitä, että pääsee toteuttamaan omia ideoitaan asiakkaiden hyväksi. Saarijärven ja Äänekosken K-Raudoissa hän aikoo panostaa erityisesti asiakaspalvelun kehittämiseen.

- Yritysasiakkaita aiomme palvella päivittäistä asiointia helpottavilla ja aikaa säästävillä ratkaisuilla. Kuluttaja-asiakkaille tarjoamme hyvän ja asiantuntevan palvelun lisäksi ideoita ja ohjeita, Korhonen kertoo suunnitelmistaan.

K-Rauta Äänekoski ja K-Rauta Saarijärvi työllistävät yhteensä noin 20 henkilöä.

Korhonen asuu perheineen Jyväskylässä. Perheeseen kuuluvat vaimo Elina, 17- ja 14-vuotiaat tyttäret sekä jackrusselinterrierit Hilla ja Masa-Äijä. Harrastuksiin kuuluvat moottoripyöräily, harrastejääkiekko ja luonnossa lenkkeily.

- Aivan mahtavaa päästä tutustumaan työntekijöihin ja asiakkaisiin. Nähdään kaupoilla!, Korhonen toivottaa uusille ja vanhoille asiakkaille.

Jani Korhonen, kauppias 29.9. alkaen, K-Rauta Saarijärvi ja Äänekoski, puh. 050 433 3905, jani.b.korhonen@k-rauta.fi.

Me K-Raudassa autamme niin kodin kunnostamisen ensikertalaisia kuin ammattilaisiakin onnistumaan rakentamisessa ja remontoinnissa mahdollisimman vaivattomasti. Laajin valikoima ja parhaat palvelumme varmistavat, että projektisi onnistuu – niin kivijalassa kuin verkossakin. Sinua palvelee yli 120 uudistunutta kauppaa kattaen koko Suomen Tammisaaresta Ivaloon. K-Rauta.fi