K-raudat palvelevat asiakkaitaan myös verkkokaupassa

Tilaa verkosta, nouda kaupasta -verkkokauppa on käytössä vuoden loppuun mennessä lähes kaikissa kaupoissamme ympäri Suomea. Tällä hetkellä palvelua tarjoaa jo 19 paikallista K-rautaa.

Rautakeskon lehdistötiedote 3.11.2014 klo 9.00

Rakentamisen, remontoinnin, pihan ja puutarhan sekä sisustamisen ja kodin kalustamisen parhaat tuotteet saa tilattua nyt kotisohvalta www.k-rauta.fi-verkkosivuilta. Asiakas näkee verkkosivuilta kymmenientuhansien tuotteiden kauppakohtaiset hinta- ja saatavuustiedot ja voi valita varastossa olevia tuotteita ostoskoriinsa verkko-ostoksia varten. Verkkosivuilla olevien tuotteiden määrää kasvatetaan kovaa vauhtia.

”Asiakas voi noutaa verkossa tilatut tuotteet kaupan noutopisteestä valmiiksi kerättyinä. Tavoitteena on, että tavarat ovat kaupassa kerättynä kolmen tunnin sisällä tilaamisesta. Asiakas saa tekstiviestillä tiedon, kun tuotteet ovat noudettavissa", K-rauta-ketjun ketjujohtaja Virpi Viinikainen sanoo.

Verkkokaupan lisäksi asiakkaat ovat kiinnostuneita sähköisistä palveluista sekä verkossa että myymälässä. Tällaisia K-raudan tarjoamia palveluja ovat esimerkiksi erilaiset inspiroivat suunnittelupalvelut. Sähköisillä palveluilla helpotetaan ja nopeutetaan sekä kuluttaja- että ammattiasiakkaiden asiointia.

Tilaa verkosta, nouda kaupasta –palvelussa mukana olevat kaupat ja tilausohjeet löydät osoitteesta: http://www.k-rauta.fi/tilaa/

Lisätietoja: Ketjujohtaja Virpi Viinikainen, K-rauta-ketju, puh. 010 53 20356

Juha Luomala
Vt. viestintäpäällikkö
Acting Communications Manager
juha.luomala@kesko.fi
Rautakesko Oy / Ltd.
Tikkurilantie 10, 01380 Vantaa
010 53 20434
www.kesko.fi

K-rauta (www.k-rauta.fi)
Kansainvälinen K-rauta on kodin rakentamisen ja sisustamisen luotettavin kumppani kotona ja vapaa-ajan hankkeissa. K-rauta-ketjuun kuuluu Suomessa 42 K-kauppiasvetoista paikallista K-rautaa.

Rautakesko (http://www.rautakesko.com)
Rautakesko on Euroopan viidenneksi suurin yritys rakentamisen ja kodin kunnostamisen markkinoilla. Rautakesko johtaa kahdeksassa maassa kuutta vähittäiskauppaketjua, jotka ovat K-rauta, Rautia, K-maatalous, Byggmakker, Senukai ja OMA. Ketjujen sadat kaupat palvelevat monipuolisesti sekä kuluttaja- että ammattiasiakkaita Pohjoismaissa, Baltiassa, Venäjällä ja Valko-Venäjällä.

Pikafaktat

Tilaa verkosta, nouda kaupasta -verkkokauppa on käytössä vuoden loppuun mennessä lähes kaikissa K-rauta-kaupoissamme ympäri Suomea. Tällä hetkellä palvelua tarjoaa jo 19 paikallista K-rautaa.

Lainaukset

Tavoitteena on, että tavarat ovat kaupassa kerättynä kolmen tunnin sisällä tilaamisesta!
Ketjujohtaja Virpi Viinikainen, K-rauta-ketju