K-Rauta esittelee syksyn inspiroivimmat pintamateriaalit Habitare-tapahtumassa 12. -16.9.

K-RYHMÄ LEHDISTÖTIEDOTE 11.9.2018

Vuoden tärkein sisustus- ja designtapahtuma Habitare järjestetään Helsingin Messukeskuksessa 12. - 16. syyskuuta. K-Rauta on esillä tapahtumassa omalla osastolla 7a100. K-Raudan osastolla keskitytään pintamateriaaleihin, sisustamiseen ja Cello-keittiöihin. Osasto esittelee mm. keraamisia laattoja, lattianpäällysteitä, maaleja ja tapetteja.

Suomen suurin rautakauppaketju K-Rauta kannustaa tekemään itse ja jättämään jälkensä. Habitaressa K-Raudan osastolla kävijä voi koota laatoista, tapeteista, maalisävyistä ja lattioista yksilöllisen inspiraatiotaulun, moodboardin. Jakamalla kuvan omasta moodboardista Instagramiin hashtageilla #jätäjälkesi ja #krauta kävijä osallistuu K-ryhmän 1 000 euron lahjakortin arvontaan. Moodboardin teossa auttavat K-ryhmän ammattilaiset sekä sisustussuunnittelija Seija Strand.

”Monille K-Raudan asiakkaista sisustaminen ja kodin laittaminen ovat intohimo. K-Raudan asiantuntijoiden tehtävä on tukea antamalla vinkkejä ja neuvoja inspiraatioiden toteuttamiseen. Remontointi aloitetaan usein pintamateriaalien kautta. Esimerkiksi maalaukseen, tapetointiin ja lattianpäällysteiden vaihtoon löytyvät laajat tuotevalikoimat ja ohjeet K-Raudasta. Tukea saa paitsi K-Rauta-myymälöistämme ympäri Suomen myös viime syksynä lanseeratusta Remonttineuvonnasta. Se on kanava saada apua mihin tahansa kysymykseen remontointiin liittyen,” K-Raudan ketjujohtaja Olli Pere sanoo.

K-Raudan osastolla pääsee myös tutustumaan tyylikkääseen Cello-keittiöön, jonka on suunnitellut Valkoinen Harmaja -blogin Suvi Melender-Lågland.

K-Raudan Habitare-osastolla tapahtuu:

Sisustussuunnittelija Seija Strand paikalla K-Raudan osastolla keskiviikkona 12.9. klo 13-16, torstaina 13.9. klo 12-17, perjantaina 14.9. klo 12-17, lauantaina 15.9 klo 11-16 ja sunnuntaina 16.9 klo 11-16.

Bloggari Suvi Melender-Lågland on paikalla osastolla keskiviikkona 12.9. klo 15 alkaen ja torstaina 13.9. klo 10-15.

Katso K-Raudan Habitare-sivut: https://www.k-rauta.fi/habitaressa

K-Raudan Remonttineuvonta: puh. 044 700 1000 (avoinna arkisin klo 8-16) tai yhteydenottolomake: https://www.k-rauta.fi/remonttineuvonta

Yleisimmät Remonttineuvontaan tulleet kysymykset vastauksineen K-Rauta.fi-sivustolla: https://www.k-rauta.fi/remontti/remonttineuvonta/usein-kysytyt-kysymykset

Viestintäpäällikkö Reetta Hiltunen, K-ryhmän rakentamisen ja talotekniikan kauppa, p. 040 520 9381, reetta.hiltunen@kesko.fi