K-Rauta Muhoksen kauppiaiksi Tuomas ja Tia Pajala

K-Rauta Muhos saa uudet kauppiaat Tuomas ja Tia Pajalasta, jotka aloittavat työssään perjantaina 17. marraskuuta. He jatkavat kauppiaina myös K-Rauta Äimärautiolla Oulussa. Äimäraution laaja valikoima on jatkossa K-Rauta Muhoksen asiakkaiden saatavissa.

Tuomas Pajala, 42, ja Tia Pajala, 41, siirtyivät Oulun Äimäraution K-Rautaan vuonna 2018, ensin myymäläjohtajaksi ja talouspäälliköksi ja saman kaupan kauppiaiksi vuonna 2021. Tuomaksen ensimmäinen työ K-Raudassa oli Vantaalaisen K-Rauta 75:n noutopihan vartijana. Pariskunnan yhteinen K-Rauta-ura alkoi Helsingin K-Rauta Ruoholahdesta, jossa Tuomas toimi myymäläpäällikkönä ja Tia konttorin puolella. Koulutukseltaan Muhoksen tuoreet kauppiaat ovat liiketalouden tradenomeja.

Huomattavasti laajempi tuotevalikoima ja uudistuksia kevään ajan

K-Rauta Muhoksen lisäksi Pajalat jatkavat kauppiaina K-Rauta Äimärautiolla, joka on tilavine varastoineen yksi koko K-Rauta-ketjun suurimmista myymälöistä Suomessa. Äimäraution laaja valikoima tulee nyt kokonaisuudessaan myös Muhoksen asiakkaiden tilattavaksi.

"Muhoksen ja Äimäraution K-Rautojen välimatka on vain noin puoli tuntia, eli tuotteet saadaan todella nopeasti kaupasta toiseen, eikä harvinaisempia tuotteita tarvitse enää itse lähteä hakemaan Oulusta asti. Myös tuotteiden saatavuus paranee ja tuotteita on helpompi tilata suuria määriä", kauppiaat kertovat tuotevalikoiman laajenemisesta asiakkaan näkökulmasta.

Alkutalven ja kevään aikana myös Muhoksen K-Raudan valikoimaa on tarkoitus uudistaa kokonaisvaltaisesti.

"Muhoksen K-Raudan mottona on ”paikallisesti paras”, joka tarkoittaa, että pyrimme tekemään rautakaupan, joka palvelee alueen asukkaita ja yrityksiä mahdollisimman hyvin. Uudistamme perusvalikoimaa ja tuomme uusia tuotteita kaikille osastoille. Esimerkiksi maaliosasto sekä pienrauta- ja työvälineosastot tullaan uudistamaan", Pajalat kertovat.

"Kun aurinko alkaa keväällä lämmittää, niin pidämme yhdistetyt kaudenavajaiset ja uusien kauppiaiden tupaantuliaiset asiakkaille", kauppiaat lupaavat.

"Tervetuloa kauppaan asioimaan ja kertomaan kehitysehdotuksia valikoimaan. Asiakkaidemme mielipide ja toiveet ovat ensiarvoisen tärkeitä, että saamme tehtyä Muhoksen K-Raudasta aidosti paikallisesti parhaan rautakaupan", Pajalat viestittävät.

Pääkaupunkiseudulta lähtöisin olevat Pajalat ovat viidessä vuodessa kotiutuneet Ouluun. Perheeseen kuuluu kaksi lasta ja aika kuluu paitsi ”kauppiasharrastuksen”, myös laskettelun ja lasten harrastusten parissa.

Lisätiedot:
Tia Pajala, tia.pajala@k-rauta.fi, puh. 040 900 3279
Tuomas Pajala, tuomas.pajala@k-rauta.fi, puh. 040 900 3277

Me K-Raudassa autamme niin kodin kunnostamisen ensikertalaisia kuin ammattilaisiakin onnistumaan rakentamisessa ja remontoinnissa mahdollisimman vaivattomasti. Laajin valikoima ja parhaat palvelumme varmistavat, että projektisi onnistuu – niin kivijalassa kuin verkossakin. Sinua palvelee yli 120 uudistunutta kauppaa kattaen koko Suomen Tammisaaresta Ivaloon. K-Rauta.fi