K-Rauta Tornion kauppiaiksi Jenni ja Teemu Vaaraniemi

K-RAUDAN ALUETIEDOTE 23.1.2024

K-Rauta Tornio saa uudet kauppiaat Jenni ja Teemu Vaaraniemestä, jotka aloittavat uudessa kaupassaan 9. helmikuuta. Vaaraniemet jatkavat kauppiaina myös Kemin K-Raudassa. Kahta K-Rautaa jatkossa pyörittävä yrittäjäpariskunta aikoo kehittää myymälää ja sen valikoimia tarkasti asiakkaitaan kuunnellen.

”Me uskomme vahvasti tähän alueeseen ja siihen, että yrittäminen täällä kannattaa myös tulevaisuudessa. Tornionjokilaaksossa ihmiset rakentavat paljon vielä myös omin käsin, ja pohjoisessa on myös puunjalostusteollisuutta. Meillekin puutavara tulee pääosin Tervolasta ja Haukiputaalta”, kauppiaat Vaaraniemet kertovat.

”K-Rauta Torniossa on osaavat työntekijät ja hieno asiakaskunta, siitä on hyvä lähteä liikkeelle. Asiakkaita vartenhan me kaiken työn teemme. Kaupan ja valikoiman pitää olla juuri tämän alueen asiakaskunnan näköinen. Siksi otamme erittäin mielellämme vastaan myös erilaisia tuotetoiveita.”

Kahta K-Rauta-kauppaa jatkossa luotsaava pariskunta uskoo, että aiempaa laajempi liiketoiminta koituu asiakkaiden eduksi.

”Pystymme jatkossa tekemään useammin ja suurempia tilauksia tavarantoimittajille, mikä tarkoittaa esimerkiksi lyhyempiä toimitusaikoja asiakkaillemme”, Vaaraniemet kuvailevat.

Kemin ja Tornion K-Raudat työllistävät yhteensä yli 20 henkilöä sekä kesäisin hyvän joukon kausityöntekijöitä. Ensi kesän kausityöntekijöiden haku käynnistyy heti helmikuussa.

Kauppiasvaihdoksen yhteydessä Tornion K-Rauta on suljettuna 6.-8.2.

Pitkä ura rautakaupassa ja paikallisina yrittäjinä

Kauppiaspariskunnalla on pitkä tausta rautakaupassa. Teemu on aloittanut työuransa 14-vuotiaana Kemin K-Raudan varastoapulaisena, Jenni Oulun Äimäraution K-Raudan kassalla kausityöntekijänä. Pariskunta aloitti kauppiasuransa Suomussalmella yli 11 vuotta sitten ja Kemin K-Raudassa viisi vuotta sitten. Molemmat kauppiaat ovat myös syntyneet Kemissä.

Vapaa-aikansa kauppiaspariskunta viettää pääosin kolmen poikansa ja kahden koiransa kanssa. Myös Tornionjokilaaksossa, Teemun sukumaisemissa, sijaitsevalla mökillä puuhastelu on molemmille mieluisa harrastus.

Myös paikkakunnan lasten nuorten urheiluharrastusten tukeminen on aina ollut kauppiaille tärkeää. Tuki on kohdistettu paikallisten lasten liikunnan ja urheilun tukemiseen esimerkiksi jääkiekossa, hiihdossa ja pesäpallossa.

Teemu Vaaraniemi, 040 725 8983, teemu.vaaraniemi@k-rauta.fi ja Jenni Vaaraniemi, 040 708 1579, jenni.vaaraniemi@k-rauta.fi

Kuva: Nina Susi

K-Rauta – Auttaa alkuun ja eteenpäin

Me K-Raudassa autamme niin kodin kunnostamisen ensikertalaisia kuin ammattilaisiakin onnistumaan rakentamisessa ja remontoinnissa mahdollisimman vaivattomasti. Laajin valikoima ja parhaat palvelumme varmistavat, että projektisi onnistuu – niin kivijalassa kuin verkossakin. Sinua palvelee 122 kauppaa kattaen koko Suomen Tammisaaresta Ivaloon.
K-Rauta.fi