Leikkisä Scandinavian Designers Mini –tapettimallisto juhlistaa kulttuuriperintöä

KESKO TUOTETIEDOTE 4.9.2017

Scandinavian Designers Mini -lastentapettimallisto nostaa esiin skandinaavisen kulttuuriperinnön ja antaa lasten, leikkien ja mielikuvituksen ottaa niille kuuluvan paikan kotiemme seinillä. Mallisto myös juhlistaa Ruotsin merkittävimpiä lastenkirjallisuuden kuvittajia, kirjoittajia ja leikittäjiä.

“Tällä kertaa on lasten vuoro. Scandinavian Designers Mini- mallisto antaa perheen pienimmille mahdollisuuden valita itselleen jotain nättiä – tapetin, jonka he todella haluavat”, kertoo Sissa Sundling, Boråstapeter Design Studion suunnittelupäällikkö.

Scandinavian Designers Minissä on mahtava kattaus kuvioita ja kuoseja Ruotsin kuuluisimmilta lastenkirjojen kuvittajilta, taiteilijoilta ja leikkimisen ammattilaisilta kuten Elsa Beskow, Stig Lindberg, BRIO sekä Boråstapeterin oma designer Amanda Nordblad. Leikkisää nostalgiaa ja rakkaiden satujen hahmoja on eloisissa kuvioissa jotka inspiroivat ihastelemaan, leikkimään ja unelmoimaan. “Asiakkaamme ovat hyvin tietoisia ja tarkkoja sisustuksestaan ja näemmekin selvästi, että kysyntää designille on myös lastenhuoneissa.” kertoo Sissa.

Annetaan siis skandinaaviselle kulttuuriperinnölle ja leikkisyydelle tilaa seinillä! Mallistosta löytyy tapetteja ja boordeja joissa esiintyvät esimerkiksi Elsa Beskowin ihanat kissankellot sekä Pikku Putte Mustikkametsässä, Stig Lindbergin Krakel Spektakel -kirjan hahmot ja maineikas Berså-kuvio uusissa väreissä. BRIOn ikoniset lelut sekä Amanda Nordbladin piirtämät oravat ja uiskentelevat jääkarhut täydentävät kuviomaailmaa. Makuu- ja leikkihuoneisiin, sekä vaikkapa lukunurkkauksiin sopivissa kuoseissa on onnea ja löytämisen iloa sekä lystikkäitä, saduista tuttuja hahmoja.

Boråstapeter tukee lapsia ja lasten mahdollisuuksia leikkiin ja leikkimiseen lahjoittamalla jokaisesta myydystä rullasta 1,5 euroa UNICEFILLE. ”Koemme lasten hyvinvoinnin edistämisen tärkeäksi työksi ja uskon, että malliston alkuperäiskuvittajat ja inspiroijat olisivat myös arvostaneet tätä työtä“, kertoo Sissa Sundling vielä.

Myynti:

Scandinavian Designers Mini –tapettimallisto tilaustuotteena K-Raudoissa syyskuun puolesta välistä alkaen, suositushinnat 45 – 79e / rulla.

Katja Pasanen, tuotepäällikkö, Kesko, puh. 050 577 2169

Kuvausnäytteet medialle:

Mere Sundqvist, viestintäkoordinaattori, Kesko, puh. 050 433 4078  mere.sundqvist@kesko.fi

Lisää Scandinavian Designers Mini -kuvia

Me uudistuvassa K-Raudassa autamme niin kodin kunnostamisen ensikertalaisia kuin ammattilaisiakin onnistumaan rakentamisessa ja remontoinnissa mahdollisimman vaivattomasti. Laajin valikoima ja parhaat palvelumme varmistavat, että projektisi onnistuu – niin kivijalassa kuin verkossakin. Sinua palvelee 139 uudistunutta kauppaa kattaen koko Suomen Tammisaaresta Ivaloon. K-rauta.fi