Pehmeiden sävyjen tapettimallisto HEJ sopii myös lastenhuoneisiin

KESKO TUOTETIEDOTE 29.11.2016

Moderni graafinen ote, pohjoismainen tunnelma ja pehmeät värisävyt tekevät HEJ-tapettimallistosta monikäyttöisen. Voidaan yhdistää kuosillista tapettia yksivärisen kanssa tai pysytellä vain yhdessä väriperheessä. Entäpä jos rohkeasti yhdisteltäisiin eri kuoseja keskenään? Mahdollisuuksia on monia.

HEJ-tapettimallistossa rauhalliset valkoiset ja beiget täydentyvät tyylikkään utuisilla sinisen, vihreän, harmaan ja lilan sävyillä. Kiva mallisto myös lastenhuoneisiin.

Tuotetiedot:

Kuitutapetti HEJ. Rullakoko 0,53 x 10,05 m, suositushinta 31e.  Helppohoitoinen ja hyvän valonkeston omaava tapetti.

Lisätiedot, kuvat ja kuvausnäytteet medialle:

Viestintäkoordinaattori Mere Sundqvist, mere.sundqvist@kesko.fi  gsm 050-4334078

Myyntipaikat:

K-rauta ja Rautia,  www.k-rauta.fi   www.rautia.fi

Lataa lisää painokelpoisia tapettikuvia Mediapankistamme

Mere Sundqvist
Viestintäkoordinaattori
Kesko | rauta- ja sisustuskauppa | K-rauta
mere.sundqvist@kesko.fi  puh. 050 4334078

www.k-rauta.fi

Kansainvälinen K-rauta on rakentamisen, remontoinnin, pihan ja puutarhan sekä sisustamisen ja kodin kalustamisen paras kumppani. K-rauta on Dream Builder, joka auttaa ideoimaan ja toteuttamaan asiakkaidensa unelmat. Palvelemme asiakkaitamme kattavin sähköisin palveluin ja Suomessa paikallisesti 46 K-raudassa Kirkkonummelta Rovaniemelle.