Sari ja Petteri Häyhä K-Rauta Kotkan uusiksi kauppiaiksi

K-Rauta Kotka sai uudet kauppiaat Sari ja Petteri Häyhästä maaliskuun lopussa. Ennen kauppiasuraansa Sari Häyhä on työskennellyt reilut 10 vuotta K-Rauta Satakunnankadulla Porissa sisustuksen ja kalustuksen myyntipäällikkönä. Kaiken kaikkiaan hänellä on työkokemusta kaupan alalta noin 30 vuoden ajalta. Petteri Häyhä siirtyy kauppiasuralle rakennusalalta vastaavan työnjohtajan tehtävästä Lehto Tilat Oy:stä. Hänellä on vastaavan mestarin koulutus ja työkokemusta niin myynnin parista kuin rakennusalalta. Kauppiasurassa molempia kiehtoo haasteellisuus ja mahdollisuus olla mukana kehittämässä alaa, joka kiinnostaa aidosti. ”Olemme molemmat hyvin innovatiivisia ja haluammekin päästä käyttämään sitä kauppamme hyödyksi Kotkassa”, Sari ja Petteri Häyhä sanovat.

Uudet kauppiaat aloittavat K-Rauta Kotkassa innokkaina ja kertovat kaupan olevan hienossa kunnossa: ”Kotkan K-Raudassa työskentelee rautainen ammattilaisten tiimi, ja yhdessä heidän kanssaan lähdemme entisestään kehittämään erityisesti sisustamisen ja kalustamisen sekä yritysasiakasmyynnin puolta. Haluamme tehdä sekä kuluttaja- että yritysasiakkaille myymälässämme asioinnista mahdollisimman helppoa, höystettynä ystävällisellä ja avuliaalla palvelulla. Aiemmat kauppiaat Johanna ja Tero Holopainen yhdessä henkilökunnan kanssa ovat laittaneet kaupan hienoon kuntoon, ja tästä meidän on hyvä jatkaa samalla tiellä”, Häyhät kertovat.

Häyhän perheeseen kuuluu Sarin ja Petterin lisäksi kolme aikuista lasta sekä koirat Waltsu ja Wilma. Vapaa-ajalla Häyhät viihtyvät niin golfin, kalastuksen ja valokuvaamisen kuin moottoripyöräilyn parissa.

Uudet kauppiaat toivottavat kaikki nykyiset ja uudet asiakkaat tervetulleiksi K-Rauta Kotkaan.

Lisätietoja: K-kauppias Sari Häyhä, 044 3218 882, sari.hayha@k-rauta.fi

Me uudistuvassa K-Raudassa autamme niin kodin kunnostamisen ensikertalaisia kuin ammattilaisiakin onnistumaan rakentamisessa ja remontoinnissa mahdollisimman vaivattomasti. Laajin valikoima ja parhaat palvelumme varmistavat, että projektisi onnistuu – niin kivijalassa kuin verkossakin. Sinua palvelee 137 uudistunutta kauppaa kattaen koko Suomen Tammisaaresta Ivaloon. K-rauta.fi