Täysin uudistettu K-Rauta Kotka viettää avajaisia

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 19.4.2017 KLO 9.30

Kotkan K-Raudassa on saatu valmiiksi kokonaisvaltainen uudistus: kaupan oman myymäläremontin lisäksi kauppa on uudistettu K-Raudan uuteen ilmeeseen. Osaava asiakaspalvelu sekä kattava tuote- ja palvelutarjonta tähtäävät siihen, että asiakkaan asiointi olisi yllättävän helppoa.

Johanna ja Tero Holopainen aloittivat K-Rauta Kotkan kauppiaina viime vuoden lokakuussa. Ensi töikseen kauppiaspariskunta aloitti yhdessä henkilökunnan kanssa kokonaisvaltaisen myymäläremontin, joka on nyt valmis. Samaan aikaan koko valtakunnallinen K-Rauta-ketju uudistettiin ja uuden ketjun avajaisia vietettiin maaliskuun lopussa.

”Uudistuksen myötä asiointi tulee olemaan entistä sujuvampaa sekä kuluttajien että yritysasiakkaiden näkökulmasta – toivottavasti jopa yllättävän helppoa. Olemme päivittäneet tuotevalikoimaamme, ja erityisesti sisustamisen ja kodin kalustamisen osalta on uutta luvassa. Meiltä löytyy nyt täysin uudistetut Cello-keittiöt, joista löytyy sopiva vaihtoehto jokaiseen makuun. Meiltä saa myös rakentamisen ja remontoinnin perustarvikkeet sekä tarvittavat työkalut. Haluamme kiittää asiakkaita kärsivällisyydestä remontin aikana”, sanoo kauppias Tero Holopainen.

Uudistettu myymälä on selkeämpi, avarampi ja tuotteet löytyvät nyt helpommin. Asiakaspalvelu löytyy nyt aina samasta paikasta pääpalvelupisteeltä. Uudet kauppiaat näkevät asiakaspalvelun roolin tärkeimpänä valttinaan.

”Olemme puhuneet asiakaspalvelusta paljon henkilökunnan kanssa ja siihen tullaan panostamaan paljon myös lähitulevaisuudessa. Jokainen asiakas on erilainen ja jokaisella on omat tarpeensa – pyrimme tunnistamaan nämä tarpeet ja tarjoamaan kokonaisia ratkaisuja laajasta tuote- ja palvelutarjonnastamme olipa kyseessä pieni remontti tai suuri rakennustyömaa. Myös täysin uusi k-rauta.fi-verkkokauppa 50 000 tuotteen valikoimalla ja digitaalisilla palveluillaan helpottaa asiakkaidemme arkea.”, kauppias Johanna Holopainen sanoo.

Avajaiset torstaina 20.4.2017 klo 9.00 lähtien

Avajaisjuhlinta alkaa torstaina 20.4.2017 klo 9.00 tapahtuvalla ketjun leikkauksella ja huipentuu lauantain 22.4.2017 päätapahtumaan.

Kutsu medialle

Median edustajat ovat tervetulleita tutustumaan uudistuneeseen kauppaan 20.4.2017 klo 8.00 ennen varsinaisia avajaisia. Paikalla on kauppiaspariskunnan lisäksi K-Raudan ketjujohtaja Antti Ollila.

Kauppias Johanna Holopainen, K-Rauta Kotka, 050 537 7355
Kauppias Tero Holopainen, K-Rauta Kotka, 050 075 4315

Me uudistuvassa K-Raudassa autamme niin kodin kunnostamisen ensikertalaisia kuin ammattilaisiakin onnistumaan rakentamisessa ja remontoinnissa mahdollisimman vaivattomasti. Laajin valikoima ja parhaat palvelumme varmistavat, että projektisi onnistuu – niin kivijalassa kuin verkossakin. Sinua palvelee 139 uudistunutta kauppaa kattaen koko Suomen Tammisaaresta Ivaloon. K-rauta.fi #uusikrauta