Teemu Toukonen K-Rauta Hämeenlinnan kauppiaaksi

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 20.9.2021

Teemu Toukonen on aloittanut K-Rauta Hämeenlinnan kauppiaana 18.9.2021

Kauppias haluaa olla mukana koko alueen kehittymisessä

Teemu Toukonen aloitti kauppiasuransa 2019 K-Rauta Jämsässä, mistä hän nyt siirtyy Hämeenlinnaan. Teemu on työskennellyt aikaisemmin Tampereella K-Rauta Lielahdessa ja K-Rauta Kaukajärvessä. ”Halu ja palo kauppiaaksi syntyi, kun Kaukajärven kauppias Keijo Numminen kysyi minua töihin hänen kauppaansa ja hänen ohjauksessaan suoritin K-ryhmän rautakauppiasvalmennuksen”, Teemu kertoo.

Teemu toteaa: ”Kauppiaana pääsen toteuttamaan omaa näkemystä rautakaupan toimista yhdessä asiakkaiden kanssa ja haluan myös olla oikeasti läsnä koko alueen kehittymisessä.”

”K-Rauta Hämeenlinnassa panostamme henkilökuntamme kanssa erityisesti laadukkaaseen asiakaspalveluun ja oikeanlaiseen tuotevalikoimaan. Näissä kun onnistumme, olemme alueen paras rautakauppa”, uusi kauppias Teemu avaa suunnitelmiaan. ”Tervetuloa tutustumaan ja kertomaan toiveenne valikoimista ja palveluista!”

K-Raudan valikoimista suosikkituotteikseen Teemu paljastaa laadukkaat suomalaiset Cello-maalit.

Teemun perheeseen kuuluu avovaimo Heidi, joka tulee myös mukaan kaupan arkeen, sekä 5-vuotias tytär ja kolme koiraa. Harrastuksina ovat metsästys, koirat ja perheen kanssa ulkona liikkuminen. ”Hämeenlinna tarjoaa meille hienot mahdollisuudet ulkoiluun. Olemme muuttamassa paikkakunnalle, jotta voimme olla enemmän mukana paikallisessa yritys- ja harrastustoiminnassa.”

Lisätietoja: K-kauppias Teemu Toukonen, puh. 050 560 7984, mail: teemu.toukonen@k-rauta.fi

Me K-Raudassa autamme niin kodin kunnostamisen ensikertalaisia kuin ammattilaisiakin onnistumaan rakentamisessa ja remontoinnissa mahdollisimman vaivattomasti. Laajin valikoima ja parhaat palvelumme varmistavat, että projektisi onnistuu – niin kivijalassa kuin verkossakin. Sinua palvelee 128 uudistunutta kauppaa kattaen koko Suomen Tammisaaresta Ivaloon. www.k-rauta.fi