Tuomas ja Tia Pajala K-Rauta Äimäraution kauppiaiksi

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 5.2.2021 KLO 9.00

Kauppiaspari Tuomas ja Tia Pajala ottaa heille tutun K-Rauta Äimäraution Oulussa yrittäjävastuulleen 6. helmikuuta. He lupaavat kehittää kaupan valikoimaa ja palveluja asiakkaiden toiveiden mukaan.

Tuomas Pajala on toiminut reilut kaksi vuotta K-Rauta Äimäraution myymäläjohtajana ja viimeisen vuoden samassa tehtävässä myös K-Rauta Kaukajärvellä. Tia Pajala puolestaan siirtyy kauppiaaksi K-Rauta Äimäraution talouspäällikön tehtävästä.

Ennen Oulua Tuomas Pajala toimi myymäläpäällikkönä ja Tia Pajala konttoritehtävissä K-Rauta Ruoholahdessa Helsingissä. Ensikosketuksen kaupan alaan Tuomas Pajala sai nuorena Vantaalla K-Rauta 75:n noutopihan vartijana ja sen jälkeen kesätöissä työvälineosastolla. Hänen työhistoriaansa kuuluu työskentelyä ulkomailla, elintarvikealan ostopäällikkönä ja sekä matkailualan perheyrityksessä, jossa Tia Pajala työskenteli pitkään ennen K-Rautaa.

Palveluita yritysasiakkaille ja kuluttajille kehitetään jatkuvasti

Kauppiasurassa uusia kauppiaita kiehtovat työtehtävien suuri monipuolisuus sekä mahdollisuus toimia niin kuluttaja- kuin yritysasiakkaiden kanssa. ”Kaupan jatkuva kehittäminen on meille hyvin tärkeää”, Pajalat toteavat. K-Rauta Äimärautio työllistää talvella hieman yli 60 ammattilaista, kesällä henkilökunnan määrä nousee lähelle sataa.

”Yritysasiakkaat ovat olleet pitkään K-Rauta Äimäraution ydinkohderyhmää. Heille meillä onkin suunnitteilla asioimista entisestään sujuvoittavia palveluita. Kehitämme myös kaupan tuotevalikoimia vastaamaan yhä paremmin yritys- ja kuluttaja-asiakkaiden tarpeita”, Tuomas Pajala kertoo.

Yksi kehityksen kohteista on K-Rauta Äimäraution pihamaailma, joka tarjoaa ideoita omaan pihaan ja apua omien pihaunelmien toteuttamiseen. ”Tänä vuonna avataan uusi merkittävästi laajennettu viherpiha, joka tarjoaa laajan valikoiman kesäkukkia ja monivuotisia taimia. Pihamaailma on elämyksellinen ja helppo ostopaikka kaikkeen pihaan liittyvässä, kunnostuksesta uuden tekemiseen, kaikkea maaleista ja laudoista, kukkaruukkuihin ja ruohonleikkureihin. Meiltä löytyy myös Oulun laajin grillivalikoima”, Tuomas-kauppias vinkkaa.

Omaksi suosikikseen K-Raudan suomalaisten tuotteiden valikoimista Tuomas Pajala nostaa Cello-ulkoporeammeet. ”Ne tarjoavat rentouttavia hetkiä arjen keskelle.”

Tuomas ja Tia Pajalan perheeseen kuluu kaksi lasta, joiden kanssa ulkoillen he viettävät vapaa-aikaansa. Silloin kun aikaa riittää, Tia Pajala käy mielellään kuntosalilla ja Tuomas Pajala harrastaa laskettelua ja sukellusta.

”Toivotamme kaikki nykyiset ja uudet asiakkaat tervetulleiksi Äimärautiolle asioimaan ja kertomaan toiveitaan kaupan valikoiman ja palveluiden kehittämiseksi”, Pajalat huikkaavat iloisesti haastattelun päätteeksi.

Lisätietoja: K-kauppias Tuomas Pajala, puh. 040 9003277, tuomas.pajala@k-rauta.fi

Me K-Raudassa autamme niin kodin kunnostamisen ensikertalaisia kuin ammattilaisiakin onnistumaan rakentamisessa ja remontoinnissa mahdollisimman vaivattomasti. Laajin valikoima ja parhaat palvelumme varmistavat, että projektisi onnistuu – niin kivijalassa kuin verkossakin. Sinua palvelee 129 uudistunutta kauppaa kattaen koko Suomen Tammisaaresta Ivaloon. K-Rauta.fi