Tuunaa ja ehosta: kalkkimainen pinta Chalky Finish -kalustemaalein

KESKO TUOTETIEDOTE 29.8.2017

Ajankohtaisilla Chalky Finish -kalustemaaleilla on helppo maalata ja niillä voi antaa vanhoille tai uusille huonekaluille esimerkiksi viehättävän, kulutetun Shabby Chic –ilmeen. Samettimaisen matta-lopputuloksen antavia Chalky Finish -maalisävyjä on 25 ja niitä voi myös yhdistellä.

Shabby Chic –lopputulos kalusteelle näin:

Levitä kahta eri sävyistä Rust Oleum Chalky Finish –kalustemaalia päällekkäin ( molempia 1 kerros ) ja hio tai pyyhi kostealla liinalla kevyesti päällimmäistä kerrosta, jolloin alemman kerroksen sävy tulee paikoitellen näkyviin.

Suojaa ja viimeistele valmis maalaustyö kulutuksenkestäväksi Rust-Oleum –kalustevahalla tai Rust-Oleum kalustelakalla.

Myynti K-Rauta, suositushinnat: Rust-Oleum Chalky Finish -kalustemaali 7,95e/125ml ja 22,95e/750ml

Lue lisää Chalky Finish -maalista K-Raudan sivuilta

Maalausideoita valmistajan sivuilla

Timo Vanninen, tuotepäällikkö, Kesko. puh 040 528 5466