Lyhyitä sähkökatkoja Paltamon taajamassa – teemme huoltotöitä

Huoltotoistä voi aiheutua lyhyitä sähkökatkoja Paltamon taajamassa 30.5. ja 1.6.2022 aamulla kello 6 aikaan.

Teemme suunniteltuja huoltotöitä Paltamon taajamassa viikolla 22. Huoltotöistä aiheutuu muutaman minuutin pituisia kytkentäkatkoksia noin kello 6 aamulla maanantaina 30.5 ja keskiviikkona 1.6.2022.

Jos katkot kestävät kymmeniä minuutteja, toivomme niistä ilmoitusta valvomon vikailmoitusnumeroon 0800 9 2500.

Kiitos kärsivällisyydestä!

Lisätiedot: käytönjohtaja Marko Manninen, Kajave Oy, puh. 050 401 5198

Kajave on osa Loiste-yhtiöitä. Olemme suomalainen energiayhtiö yli sadan vuoden kokemuksella. Tavoitteenamme on olla energiainfran vastuullinen uudistaja. Haluamme tarjota asiakkaillemme enemmän kuin energiaa, parempaa arkea. Tehtävänämme on toimittaa sähköä tasapuolisesti kaikille alueemme asiakkaille ja huolehtia sähköverkkopalveluista eli sähkön toimituksesta, sähköverkon rakennuttamisesta, käytöstä ja kunnossapidosta sekä näihin liittyvien palvelujen hankinnoista ja kumppanuuksista.Kajave on osa Loiste-yhtiöitä. Olemme suomalainen energiayhtiö yli sadan vuoden kokemuksella. Tavoitteenamme on olla energiainfran vastuullinen uudistaja. Haluamme tarjota asiakkaillemme enemmän kuin energiaa, parempaa arkea. Tehtävänämme on toimittaa sähköä tasapuolisesti kaikille alueemme asiakkaille ja huolehtia sähköverkkopalveluista eli sähkön toimituksesta, sähköverkon rakennuttamisesta, käytöstä ja kunnossapidosta sekä näihin liittyvien palvelujen hankinnoista ja kumppanuuksista.