Maastopalo on saatu hallintaan

Palokunta on saanut hallintaan Piiparinmäen tuulipuistotyömaalla tänään iltapäivällä syttyneen maastopalon

Klo 16.40 palokunnalta saadun tiedon mukaan palo on hallinnassa eikä välitöntä leviämisvaaraa ole.

Palo sai alkunsa rakenteilla olevalta johtokatuosuudelta. Palokunnan saapuessa paikalle tuli oli levinnyt maastoon arviolta kahden hehtaarin kokoiselle alueelle.Tulipalossa ei sattunut henkilövahinkoja ja syttymissyytä tutkitaan.

Piiparinmäen tuulipuistotyömaa sijaitsee Pyhännällä, jossa Kajave rakennuttaa parhaillaan tuulipuiston voimajohtolinjaa.

Lisätietoja rakennuttajapäällikkö Juhani Männikkö 050 518 4144.

Kajave Oy on osa Loiste-konsernia Kajave Oy palvelee asiakkaitaan sähkön jakelussa Kainuun ja osittain Pohjois-Pohjanmaan verkkoalueella. Yhtiö vastaa verkkoalueellaan sähkön toimittamisesta, sähköverkon rakennuttamisesta, käytöstä ja kunnossapidosta sekä näihin liittyvien palvelujen ostosta. Loiste on suomalainen energiakonserni sadan vuoden kokemuksella. Haluamme tarjota asiakkaillemme enemmän kuin energiaa, parempaa arkea. Meillä on 200 000 asiakasta ja vuonna 2019 liikevaihtomme oli yli 156 M €. Loiste-konsernin omistavat Kajaanin kaupunki, Sotkamon kunta ja Kanerva Energia Oy. Toimipisteemme sijaitsevat Espoossa, Kajaanissa ja Rovaniemellä. Loiste Lämpö Oy vastaa kaukolämmön myynnistä ja jakelusta Kajaanin alueella. Loiste Sähkönmyynti Oy myy sähköä valtakunnallisesti. Kuulumme maamme suurimpien energiamyyjien joukkoon.