Sähkökatkoja odotettavissa lisää perjantain aikana

Helga-myrsky on aiheuttanut aamupäivän aikana sähkökatkoja pääasiassa Kuhmossa sekä Kainuun eteläisillä alueilla. Vikoja on saatu korjattua ja klo 11.45 alle 400 asiakasta oli vielä sähköttä.

Sääennusteen mukaan toinen tuulirintama on tavoittamassa verkkoalueemme iltapäivän aikana, jolloin on odotettavissa lisää vikoja. Tuuli on laantumassa vasta yön aikaan.

Muistutamme, että kaatuneita puita ei hengenvaaran vuoksi saa itse raivata sähkölinjojen läheisyydessä vaan ilmoittakaa havainnoista käyttökeskukseemme puh. 0800 9 2500 (maksuton). Jatka soittamista niin kauan, että joku vastaa puheluusi tai se yhdistyy nauhoitettuun häiriöinfoon, jonne voit jättää viestin kaatuneen puun sijainnista.

Sähköverkon tilannetta voi seurata ajantasaisesta keskeytysinfosta  Loiste Sähköverkon nettisivuilta.

Toimi näin sähkökatkon aikana

Pahoittelemme häiriöitä sähköntoimituksessa.

Lisätietoja antaa käytönjohtaja Mikko Leinonen, puh. 050 311 0845.

Sääennusteen mukaan Helgan toinen tuulirintama on tulossa iltapäivällä.