Sähköverkon vikoja korjataan yötä myöten

Loisteen sähköverkon käyttökeskus päivystää ympäri vuorokauden. Valoisasta kesäajasta on apua ja vikojen korjaus voi jatkua myös yöllä.

Lounaistuuli on vaarallisen voimakasta vielä illalla, tuulen nopeus puuskissa on 20 m/s. Tuulen odotetaan tyyntyvän yön aikana.

Sähköjohdoille kaatuneita tai kallistuneita puita ei saa hengenvaaran vuoksi itse raivata sähkölinjojen läheisyydessä vaan ilmoittakaa havainnoista käyttökeskukseemme numeroon 0800 9 2500. Puhelu on maksuton. Vian ilmoittajilta toivotaan mahdollisimman tarkkaa paikkaa ja kuvausta siitä, millaisesta viasta on kyse.

Sähköverkon tilannetta voi seurata Loisteen keskeytysinfosta.

Toimi näin sähkökatkon aikana

Pahoittelemme häiriöitä sähköntoimituksessa.

Lisätietoja antaa käytönjohtaja Mikko Leinonen, puh. 050 311 0845.