Varaudumme viikonlopuksi ennustettuun syysmyräkkään

Säätiedote ennustelee Kainuuseen navakkaa syystuulta viikonlopuksi.

Puuskittainen tuuli voi kaataa puita sähköjohdoille. Olemme varautuneet mahdollisten vikojen korjaukseen lisämiehityksellä.

Muistutamme, että kaatuneita puita ei hengenvaaran vuoksi saa itse raivata sähkölinjojen läheisyydessä vaan ilmoittakaa havainnoista käyttökeskukseemme puh. 0800 9 2500 (maksuton). Jatka soittamista niin kauan, että joku vastaa puheluusi tai se yhdistyy nauhoitettuun häiriöinfoon, jonne voit jättää viestin kaatuneen puun sijainnista.

Sähköverkon tilannetta voi seurata ajantasaisesta keskeytysinfosta Kajaven sähkökatkokartalta.

Lisätietoja antaa käytönjohtaja Mikko Leinonen, puh. 010 226 0046.