Vikoja korjataan - tuuli tekee uusia

Yksittäinen puu linjassa aiheuttaa yhden vian, mutta sähkökatkona se voi näkyä sadoillakin asiakkailla vikapaikasta riippuen.

Asentajat korjaavat vikoja, mutta tuuli kaataa lisää puita linjoille ja aiheuttaa uusia sähkökatkoja. Puuskittaisen tuulen on nyt ennustettu jatkuvan vielä huomisaamunakin, mutta illalla laantuu hetkeksi.

Muistutamme, että kaatuneita puita ei hengenvaaran vuoksi saa itse raivata sähkölinjojen läheisyydessä vaan ilmoittakaa havainnoista käyttökeskukseemme puh. 0800 9 2500 (maksuton). Jatka soittamista niin kauan, että joku vastaa puheluusi tai se yhdistyy nauhoitettuun häiriöinfoon, jonne voit jättää viestin kaatuneen puun sijainnista.

Sähköverkon tilannetta voi seurata ajantasaisesta keskeytysinfosta.

Toimi näin sähkökatkon aikana

Pahoittelemme häiriöitä sähköntoimituksessa.

Lisätietoja antaa käytönjohtaja Mikko Leinonen, puh. 050 311 0845.

Sähkökatkoja on koko Kainuun alueella.