Kamux isompiin tiloihin Vantaan Petikossa

Kamux Oyj     Lehdistötiedote    5.1.2022 klo 9.50

Kamux isompiin tiloihin Vantaan Petikossa

Käytettyjen autojen kauppaan erikoistunut Kamux siirtyy isompiin tiloihin Vantaan Petikossa.

”Petikko on sijainniltaan loistava autokauppapaikka Kehä III:n kupeessa, ja nyt pääsemme muuttamaan samalla alueella isompaan myymälätilaan. Siirrymme kauppakeskus Viisariin, joka sijaitsee Kehä III:n eteläpuolella. Myymälätilat ovat meille myös nykyistä toimivammat. Autokauppaa pääsemme tekemään tässä tilassa jo toukokuussa”, Kamux Suomen aluepäällikkö Jani Saarinen sanoo.

Isompi myymäläkoko pohjautuu strategiaan

”Strategiamme mukaan, keskitymme jatkossa isompiin myymälöihin, ja osa sitä kehitystä on nykyisten myymälöiden laajentaminen. Suuremmat myymälät vahvistavat jalansijaamme ja on erittäin hienoa, että vahvistumme myös pääkaupunkiseudulla. Liiketoimintamallimme pohjautuu monikanavaisuuteen, jossa myymäläverkosto on vain osa asiakaspalveluamme. Asiointi netin ja chatin kautta on erittäin merkityksellistä, mutta sitä tukevat kivijalkaliikkeemme”, Saarinen jatkaa.

Jani Saarinen, Kamux Suomi, aluepäällikkö, puh. 040 720 3349

Satu Otala, Kamuxin viestintä, puh. 040 164 5036

ir@kamux.fi

www.kamux.fi