Kamux laajentaa Porissa ― isommat tilat henkilöautoille ja samalla avautuu hyötyautomyymälä

Kamux Oyj     Lehdistötiedote    26.1.2022 klo 9.00

Kamux laajentaa Porissa isommat tilat henkilöautoille ja samalla avautuu hyötyautomyymälä

Käytettyjen autojen kauppaan erikoistunut Kamux siirtyy isompiin tiloihin Porin Lotskerissa ja avaa samalla hyötyajoneuvomyymälän. Kamuxin tuleva Porin myymälä on merkittävästi aiempaa suurempi, sillä 3 200 neliön tiloihin mahtuu kaikkiaan 250-300 autoa.

”Olemme tehneet autokauppaa Porissa jo 15 vuoden ajan, ja nyt pääsemme strategiamme mukaisesti laajentamaan toimintaamme isompaan myymäläkokoon ja tuomaan valikoimaamme myös hyötyajoneuvot. Suurmyymälän avulla pystymme tarjoamaan asiakkaillemme monipuolisesti erilaisia merkkejä ja malleja ihmisten liikkumisen tarpeisiin sekä yrittäjille sopivia autoja ammattikäyttöön”, Kamux Suomen aluepäällikkö Jani Saarinen sanoo.

Kamuxin Porin suurmyymälä avautuu huhtikuun aikana Pohjoisväylällä K-Raudan entiseen toimitilaan.

Isot kivijalkamyymälät ja digitaalinen asiointi yhdessä palvelevat asiakkaita

Asiointi autokaupoilla sujuu helposti myös digitaalisten kanavien kautta. Autovalikoima ei Kamuxilla rajoitu vain yhden myymälän autoihin. Koko Kamuxin kattava yli 5 000 auton valikoima on asiakkaiden ulottuvilla helposti ja kätevästi riippumatta siitä, missä asiakasta kiinnostava auto fyysisesti sijaitsee. Autot liikkuvat sinne, missä asiakas on.

”Liiketoimintamallimme pohjautuu monikanavaisuuteen, jossa myymäläverkosto on vain osa asiakaspalveluamme. Asiointi netin ja chatin kautta on erittäin merkityksellistä, mutta sitä tukevat kivijalkaliikkeemme, joissa strategiamme mukaisesti jatkossa keskitymme suurempaan myymäläkokoon”, Jani Saarinen jatkaa.

Jani Saarinen, Kamux Suomi, aluepäällikkö, puh. 040 720 3349

Satu Otala, Kamuxin viestintä, puh. 040 164 5036

ir@kamux.fi

www.kamux.fi