Kamux Oyj: Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 pykälässä tarkoitettu liputusilmoitus

Kamux Oyj, pörssitiedote / liputusilmoitus, 10.5.2023 klo 16.30

Kamux Oyj on vastaanottanut 10.5.2023 seuraavan arvopaperimarkkinalain (”AML”) 9 luvun 5 pykälän mukaisen ilmoituksen, jonka mukaan Danske Bank A/S:n (Kööpenhamina, Tanska) hallinnoimien rahastojen (Danica Pension Livsforsikringsaktie ja Finnish Fund) yhteenlaskettu osuus Kamux Oyj:n osakkeista ja äänistä on 9.5.2023 alittanut viisi (5) prosenttia. Ilmoituksen mukaan ilmoituksen perusteena on osakkeiden tai äänioikeuksien luovutus.

Danske Bank A/S:n hallinnoimien rahastojen (Danica Pension Livsforsikringsaktie ja Finnish Fund) nykyinen omistusosuus ilmoituksen mukaan:

% osakkeista ja äänistä Kohdeyhtiön osakkeiden ja äänten kokonaismäärä
Osuus liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen 4,95 % 40 017 420
Edellisessä liputusilmoituksessa ilmoitettu osuus 5,05 %

Tiedot omistus- ja ääniosuudesta liputusrajan rikkoutumisen jälkeen:

A: Osakkeet ja äänet
Osakkeiden ja äänten lukumäärä Osakkeiden ja äänten %-osuus
Osakesarja / osakelaji
ISIN-koodi
FI4000206750
Suora (AML 9:5) 0 0 %
Välillinen (AML 9:6 ja 9:7) 1 981 601 4,95 %