Kamux Oyj: Kamux jatkaa laajenemistaan Ruotsissa: 15. myymälä avautuu Norrtäljeen

Kamux Oyj    Lehdistötiedote    19.10.2018 klo 10.00

Kamux jatkaa laajenemistaan Ruotsissa: 15. myymälä avautuu Norrtäljeen

Käytettyjen autojen kauppaan erikoistunut Kamux laajenee edelleen Ruotsissa avaamalla uuden myymälän Norrtäljeen vuoden 2019 ensimmäisen neljänneksen aikana.

Vauhtia laajenemiseen

"Kamux jatkaa vahvaa kasvuaan Ruotsissa, ja olemme erittäin iloisia Norrtäljen myymälän avaamisesta ensi vuoden alkupuolella. Kamux on uudenlaisessa vauhdissa Ruotsissa, sillä viime kuukausien aikana olemme julkistaneet neljä uutta avausta", Ruotsin maajohtaja Robin Toss kertoo.

"Uusi myymälä sijoittuu nopeasti kehittyvälle ja kasvavalle Norrtäljeportenin kauppa-alueelle. Alueen asiakkaille on hyvät kulkuyhteydet Kamuxin Norrtäljen myymälään ja myymäläpaikan sijainti on muutenkin erinomainen", Robin Toss jatkaa.

Kolmen myymälän keskittymä

Norrtälje on vain 60 kilometrin päässä Tukholmasta ja 70 kilometrin päässä Uppsalasta. Myymälöiden muodostama kauppakolmio vahvistaa yrityksen jalansijaa alueella ja auttaa palvelemaan asiakkaita hyvin laajemmalla autovalikoimalla. Myymälässä autoja tulee olemaan noin 110, mutta koko valikoima kotiinkuljetuksineen on Kamuxin asiakkaiden ulottuvilla.

Hyvää asiakaspalvelua arvostetaan

"Meidän päämäärämme on, että asioinnissa yhdistyvät sulavasti verkko- ja kivijalkamyymäläkokemukset. Monet asiakkaamme etsivät autoa netistä ja digitaalinen presenssi on meille erittäin tärkeää. Mutta samalla kasvotusten tapahtuva asiakaskohtaaminen ja asiakaspalvelu asiantuntevan myyjän kanssa ovat edelleen arvossaan. Olemme erittäin tyytyväisiä siihen, miten asiakkaat ovat ottaneet Kamuxin konseptin vastaan. Hyvä palvelu, edulliset hinnat ja luotettavuus ovat keskeisimpiä elementtejä konseptissamme", Kamuxin kansainvälisen liiketoiminnan johtaja Olli Kilpi sanoo.

Kamux tarjoaa työmahdollisuuksia ja koulutusta

"Aloitamme lähiaikoina myyntitiimin rekrytoimisen Norrtäljeen. Kasvavana yrityksenä palkkaamme uutta henkilöstöä ja erityisesti uusia automyyjiä. Oikeanlainen asenne on tärkeää, sen sijaan aiempaa autokauppakokemusta emme pidä välttämättömänä. Kamuxilla on ainutlaatuinen koulutusohjelma uusille työntekijöille, mikä mahdollistaa ammattiin oppimisen sekä asiakaspalvelutaitojen sisäistämisen. Rekrytointi paikallisesti on meille tärkeää. Haluamme työllistämisen kautta tukea niitä paikkakuntia, joilla toimimme", maajohtaja Toss summaa.

Robin Toss, Kamux Ab, maajohtaja, puh. +46 702 807 057

Olli Kilpi, Kamux Oyj, kansainvälisen liiketoiminnan johtaja, puh. +358 40 674 1032

Kamux Oyj on nopeasti kasvanut käytettyjen autojen sekä niihin liittyvien palveluiden myyntiin erikoistunut vähittäiskaupan ketju. Ensimmäinen Kamux-autoliike aloitti toimintansa vuonna 2003 Hämeenlinnassa, ja yhtiöllä on tällä hetkellä 43 autoliikettä Suomessa, kaksitoista Ruotsissa ja kaksi Saksassa. Yhtiö on myynyt perustamisensa jälkeen yli 180 000 käytettyä autoa, joista 40 957 autoa vuonna 2017. Kamuxin liikevaihto nousi 454,9 miljoonaan euroon vuonna 2017. Kamuxin palveluksessa oli kokoaikaisiksi työntekijöiksi muutettuna keskimäärin 418 henkilöä vuonna 2017. Kamuxin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä.