Kamux Oyj: Kamux laajenee jälleen, seuraava myymälä Kaarinaan

LEHDISTÖTIEDOTE   9.10.2017   kello 9.00

Kamux laajenee jälleen, seuraava myymälä Kaarinaan

Käytettyjen autojen kauppaan erikoistunut Kamux jatkaa vahvaa kasvuaan ja avaa Suomen 41. myymälänsä Kaarinaan, Varsinais-Suomeen.

Uusi 700 neliön liike avataan marraskuussa osoitteessa Autoilijankatu 31. Kaarinan myymälä palvelee asiakkaita kolmen automyyjän voimin.

Ennestään hyvä myymäläverkosto Varsinais-Suomessa vahvistuu

"Turun välittömässä läheisyydessä sijaitseva Kaarina on yli 32 000 asukkaan kunta, joka kehittyy nopeasti. Oli helppo tehdä päätös uudesta myymälästä Varsinais-Suomen alueelle", maajohtaja Jussi Mäkinen sanoo.

Kamuxilla on jo ennestään kolme myymälää Varsinais-Suomen alueella. Tulevan Kaarinan liikkeen lisäksi Kamux palvelee varsinaissuomalaisia Turussa, Raisiossa ja Salossa.

Laajeneminen tuo asiakkaille valikoimaa ja vaihtoehtoja

"Laaja myymäläverkostomme tukee kasvutavoitteitamme ja palvelee asiakkaitamme, sillä laajentuminen näkyy myös kattavassa valikoimassa. Näin pystymme palvelemaan asiakkaitamme paremmin kaikkialla Suomessa", maajohtaja Mäkinen kertoo.

"Lisäksi Kamux on saanut erityisesti hyvää palautetta ystävällisestä palvelustaan sekä vaihtoauton hinnoittelusta AutoBild Suomen Palvelu1 -ostotutkimuksessa", Mäkinen jatkaa.

Jo 52 Kamux-myymälää kolmessa maassa

Kaarinan liike on kaikkiaan Kamuxin 52. myymälä. Uuteen liiketilaan mahtuu noin 50 autoa, mutta Kamuxin toimintaperiaatteiden mukaisesti kaarinalaisten ulottuvilla on Kamuxin laaja, yli 3 100 ajoneuvon valikoima Suomessa, lisäksi Ruotsin ja Saksan autot.

"Kuten Kamuxin toimintamalliin kuuluu, koko Suomen valikoima sekä Ruotsin ja Saksan autot ovat asiakkaan ulottuvilla riippumatta siitä, missä liikkeessä haluaa asioida tai mitä kanavaa pitkin ottaa meihin yhteyttä", Mäkinen tarkentaa.

Kamux hakee uusia myyjiä kasvun myötä

"Kasvun myötä haemme uusia työntekijöitä ja erityisesti uusia automyyjiä. Painotamme oikeanlaista asennetta, sen sijaan aiempaa autokauppakokemusta emme pidä välttämättömänä", maajohtaja Mäkinen toteaa

Maajohtaja Jussi Mäkinen, Kamux Suomi, puh. 050 590 5860

Kamux Oyj on nopeasti kasvanut käytettyjen autojen sekä niihin liittyvien palveluiden myyntiin erikoistunut vähittäiskaupan ketju. Ensimmäinen Kamux-autoliike aloitti toimintansa vuonna 2003 Hämeenlinnassa ja yhtiöllä on tällä hetkellä 40 autoliikettä Suomessa, yhdeksän Ruotsissa ja kaksi Saksassa. Yhtiö on myynyt perustamisensa jälkeen yli 150 000 käytettyä autoa, joista 36 290 autoa vuonna 2016. Kamuxin liikevaihto nousi 405 miljoonaan euroon vuonna 2016. Kamuxin palveluksessa oli 552 työntekijää vuoden