Kamux Oyj: Kamux laajenee Suomessa: 42. myymälä avataan helmikuussa Savonlinnassa

Kamux Oyj Lehdistötiedote 10.1.2018 klo 12.00

Kamux laajenee Suomessa: 42. myymälä avataan helmikuussa Savonlinnassa

Käytettyjen autojen kauppaan erikoistunut Kamux jatkaa voimakasta kasvuaan. Kamux laajentaa toimintaansa avaamalla myymälän Savonlinnaan helmikuussa.

Myymäläverkosto vahvistuu

"Avattavan uuden autoliikkeen myötä vahvistamme entisestään jalansijaamme Suomen käytettyjen autojen markkinoilla. Kun Savonlinnasta löytyi sopiva tila, tartuimme tilaisuuteen täydentää myymäläverkostoamme Itä-Suomen alueella", maajohtaja Jussi Mäkinen kertoo.

Myymäläpaikan valintaan vaikutti erinomainen sijainti alueella, jossa asiakkaat ovat tottuneet asioimaan autokaupoilla. Myymälä sijaitsee osoitteessa Mertajärventie 8. Asiakkaita palvelee neljän hengen tiimi.

Kamux palkkaa uusia myyjiä

"Kasvavana yrityksenä palkkaamme koko ajan uutta henkilöstöä ja erityisesti uusia automyyjiä. Haluamme olla autokauppa, jonne on mukava ja helppo tulla asioimaan, ja sen vuoksi panostamme myyjiemme koulutukseen. Oikeanlainen asenne on tärkeää, sen sijaan aiempaa autokauppakokemusta emme pidä välttämättömänä", Mäkinen summaa.

Koko laaja autovalikoima asiakkaan ulottuvilla

"Kuten Kamuxin toimintamalliin kuuluu, koko Suomen noin 3 300 auton valikoima sekä Ruotsin ja Saksan autot ovat asiakkaan ulottuvilla riippumatta siitä, missä liikkeessä haluaa asioida tai mitä kanavaa pitkin ottaa meihin yhteyttä", Mäkinen tarkentaa.

Jussi Mäkinen, maajohtaja, Kamux Suomi Oy, 050 590 5860

Satu Heikkilä, viestintä- ja markkinointijohtaja, Kamux Oyj, 0400 629 337

Kamux Oyj on nopeasti kasvanut käytettyjen autojen sekä niihin liittyvien palveluiden myyntiin erikoistunut vähittäiskaupan ketju. Ensimmäinen Kamux-autoliike aloitti toimintansa vuonna 2003 Hämeenlinnassa ja yhtiöllä on tällä hetkellä 41 autoliikettä Suomessa, kymmenen Ruotsissa ja kaksi Saksassa. Yhtiö on myynyt perustamisensa jälkeen yli 150 000 käytettyä autoa. Kamuxin liikevaihto nousi 405 miljoonaan euroon vuonna 2016. Kamuxin palveluksessa oli 552 työntekijää vuoden 2016 lopussa, joista 272 oli vakituisia työntekijöitä. Kamuxin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä.