Kamux Oyj: Kamux laajentaa Ruotsissa - 10. myymälä Karlstadiin

Kamux Oyj Lehdistötiedote 4.9.2017 klo 9.00

Kamux laajentaa Ruotsissa - 10. myymälä Karlstadiin

Käytettyjen autojen kauppaan erikoistunut Kamux jatkaa voimakasta kasvuaan. Kamux laajentaa nyt toimintaansa Ruotsissa avaamalla myymälän Karlstadiin joulukuun alussa.

Ruotsin myymäläverkosto laajenee

"Karlstadin autoliikkeen myötä vahvistamme jalansijaamme Ruotsissa. Meillä on ennestään Ruotsissa yhdeksän myymälää, ja Karlstadin myötä Kamux toimii jo kymmenessä kaupungissa Ruotsissa", vt. maajohtaja Tommi Iiskonmäki kertoo.

Karlstad sijaitsee Keski-Ruotsissa Tukholman ja Oslon puolivälissä. Vireässä opiskelu- ja teollisuuskaupungissa on noin 90 000 asukasta, ja kaupungin vaikutuspiirissä vielä kymmeniä tuhansia asukkaita.

Kamux kasvaa Ruotsin markkinalla

"Karlstadin myymälä on seuraava askel Kamuxin kasvussa Ruotsin markkinalla. Sen myötä yhtiöllä on entistä kattavampi myymäläverkosto Ruotsissa. Laajeneminen tarkoittaa myös isompaa autovalikoimaa asiakkaillemme", Kamuxin toimitusjohtaja Juha Kalliokoski sanoo.

Myymäläpaikka löytyi Våxnäsista

"Autokaupalle sopiva tila löytyi Våxnäsin alueelta. Kaikkiaan käytössämme on noin 1 500 neliömetriä hallitilaa ulkoalueen lisäksi. Automäärä myymälässä tulee olemaan noin sata. Kamuxin konsepti toimii Ruotsissa aivan kuin Suomessakin eli koko Ruotsin noin 600 auton valikoima on asiakkaan ulottuvilla riippumatta siitä, missä tai miten hän haluaa asioida. Yhtä lailla palvelemme ruotsalaisia asiakkaita myös Saksan valikoimallamme", Iiskonmäki jatkaa.

Kamux rekrytoi uusia myyjiä

"Kasvavana yrityksenä palkkaamme koko ajan uutta henkilöstöä ja erityisesti uusia automyyjiä. Haluamme olla autokauppa, jonne on mukava ja helppo tulla asioimaan, ja sen vuoksi panostamme myyjiemme koulutukseen. Oikeanlainen asenne on tärkeää, sen sijaan aiempaa autokauppakokemusta emme pidä välttämättömänä", Iiskonmäki summaa.

Kamuxin myymälän osoite on Blockgatan 7. Aluksi Kamux palvelee karlstadilaisia 5 myyjän voimin.

Juha Kalliokoski, Kamux Oyj, toimitusjohtaja, puh. 050 544 5538

Tommi Iiskonmäki, Kamux Ab, vt. maajohtaja, puh. 040 580 1498