Kamux Oyj: Kamux Oyj:n Omien osakkeiden mitätöinti

Kamux Oyj   PÖRSSITIEDOTE   14.3.2018 klo 11.30

Kamux Oyj:n Omien osakkeiden mitätöinti

Kamux Oyj:n hallitus on päättänyt mitätöidä 1 319 862 kappaletta yhtiön hallussa olevia omia osakkeita. Osakkeiden mitätöinti on rekisteröity kaupparekisteriin 14.3.2018.

Mitätöinnin seurauksena Kamux Oyj:n osakkeiden kokonaismäärä on vähentynyt 39 987 294 kappaleeseen ja osakkeiden kokonaisäänimäärä 39 987 294 ääneen.

Osakkeiden mitätöinnillä ei ole vaikutusta yhtiön osakepääomaan. Mitätöinnin jälkeen yhtiön hallussa ei ole omia osakkeita.

Kamux Oyj

Toimitusjohtaja Juha Kalliokoski

Puh. 050 544 5538

Talousjohtaja Tapio Arimo

Puh. 040 829 6452

Kamux Oyj on nopeasti kasvanut käytettyjen autojen sekä niihin liittyvien palveluiden myyntiin erikoistunut vähittäiskaupan ketju. Ensimmäinen Kamux-autoliike aloitti toimintansa vuonna 2003 Hämeenlinnassa, ja yhtiöllä on tällä hetkellä 42 autoliikettä Suomessa, kymmenen Ruotsissa ja kaksi Saksassa. Yhtiö on myynyt perustamisensa jälkeen yli 160 000 käytettyä autoa, joista 40 957 autoa vuonna 2017. Kamuxin liikevaihto nousi 454,9 miljoonaan euroon vuonna 2017. Kamuxin palveluksessa oli kokoaikaisiksi työntekijöiksi muutettuna keskimäärin 418 henkilöä vuonna 2017. Kamuxin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä.