Kamux Oyj: MUUTOKSIA KAMUXIN JOHTORYHMÄSSÄ

KAMUX OYJ                   PÖRSSITIEDOTE             24.11.2017 klo 09.45

MUUTOKSIA KAMUXIN JOHTORYHMÄSSÄ

Kamux on nimittänyt VTM Mikko-Heikki Inkeroisen (s. 1987) Kamuxin Chief Digital Officeriksi (CDO) ja johtoryhmän jäseneksi.

Inkeroinen tulee vastaamaan yhtiön digitaalisen liiketoiminnan kehityksestä, kokonaisvaltaisesta asiakaskokemuksesta ja markkinoinnista. Inkeroinen siirtyy Kamuxille Power International AS:n verkkoliiketoiminnan johtajan (Head of Digital Commerce) tehtävästä. Inkeroinen aloittaa tehtävässään viimeistään 24.2.2018.

"Inkeroinen on kuluttajakaupan ja digitaalisen liiketoiminnan osaaja, jolla on vahvat näytöt mittavista kehityshankkeista ja niiden tuomasta kaupan kasvusta Suomesta, Ruotsista, Norjasta ja Tanskasta. Olen erittäin iloinen, että saamme Inkeroisen kehittämään Kamuxin digitaalisia palveluita ja asiakaskokemusta eteenpäin", toimitusjohtaja Juha Kalliokoski sanoo.

"Kamuxilla on kunnianhimoiset tavoitteet digitaalisessa liiketoiminnassa, ja haluan olla mukana tässä työssä kohti yhtiön tavoitteita. Olen innoissani mahdollisuudesta päästä rakentamaan myös yhtiön asiakaskokemusta ja digitaalisia prosesseja", Inkeroinen toteaa.

Viestinnästä ja markkinoinnista vastannut Satu Heikkilä jatkaa johtoryhmän jäsenenä viestintäjohtajana vastuualueenaan konsernin sijoittajaviestintä ja mediasuhteet.

Toimitusjohtaja Juha Kalliokoski

Viestintä- ja markkinointijohtaja Satu Heikkilä

Puh. 0400 629 337

Kamux on nopeasti kasvanut käytettyjen autojen sekä niihin liittyvien palveluiden myyntiin erikoistunut vähittäiskaupan ketju. Ensimmäinen Kamux-autoliike aloitti toimintansa vuonna 2003 Hämeenlinnassa ja yhtiöllä on yhteensä 52 autoliikettä Suomessa, Ruotsissa ja Saksassa. Yhtiö on myynyt perustamisensa jälkeen yli 150 000 käytettyä autoa. Kamuxin liikevaihto nousi 405 miljoonaan euroon vuonna 2016. Oikaistu liikevoitto oli 18 miljoonaa euroa eli 4,4 prosenttia liikevaihdosta vuonna 2016. Kamuxin palveluksessa oli 552 työntekijää vuoden 2016 lopussa, joista 272 oli vakituisia työntekijöitä. www.kamux.com