Kamux Oyj:n omien osakkeiden palautuminen 2020 osakepalkkiojärjestelmän ehtojen mukaisesti

Kamux Oyj    Pörssitiedote    21.4.2021 klo 16.00

Kamux Oyj:lle on 21.4.2021 palautunut vastikkeetta 330 kappaletta Kamux Oyj:n omia osakkeita yhtiön 2020 osakepalkkiojärjestelmän ehtojen mukaisesti avainhenkilön työsuhteen päättymisen johdosta.

Osakkeiden palautuksen jälkeen Kamux Oyj omistaa yhteensä 39 145 kappaletta Kamux Oyj:n osaketta.

Hämeenlinnassa 21.4.2021

KAMUX OYJ

Marko Lehtonen

Talousjohtaja

Puh. 050 575 2006

ir@kamux.fi

Kamux Oyj on nopeasti kasvanut käytettyjen autojen sekä niihin liittyvien palveluiden myyntiin erikoistunut vähittäiskaupan ketju. Kamux yhdistää digitaalisen kaupankäynnin kattavaan myymäläverkostoon tarjotakseen asiakkailleen erinomaisen palvelukokemuksen ajasta tai paikasta riippumatta. Digitaalisten kanavien lisäksi yhtiöllä on yhteensä 78 myymälää Suomessa, Ruotsissa ja Saksassa. Kamux aloitti toimintansa vuonna 2003 Hämeenlinnassa ja on myynyt perustamisensa jälkeen yli 300 000 käytettyä autoa, joista 60 657 autoa vuonna 2020. Kamuxin liikevaihto nousi 724,1 miljoonaan euroon vuonna 2020. Kamuxin palveluksessa oli kokoaikaisiksi työntekijöiksi muutettuna keskimäärin 713 henkilöä vuonna 2020. Kamuxin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä.