Kamux siirtyy uusiin tiloihin Vaasassa, ja Vaasan valikoima tuplaantuu

Kamux Oyj    Lehdistötiedote   23.4.2019 klo 16.00

Kamux siirtyy uusiin tiloihin Vaasassa, ja Vaasan valikoima tuplaantuu

Käytettyjen autojen kauppaan erikoistunut Kamux siirtyy lokakuun alusta uusiin tiloihin Vaasassa ja sen myötä Vaasan myymälän autovalikoima tuplaantuu. Myymälätilan vaihdos tukee Kamuxin kasvua Suomessa.

Lokakuussa valikoima tuplaantuu

”Siirrämme Kamuxin Vaasan myymälän lokakuun alusta uusiin tiloihin osoitteeseen Kivihaantie 1-3. Uusi tila tekee mahdolliseksi autovalikoiman tuplaamisen myymälässämme. Uusi myymälä sijaitsee erittäin vilkkaalla kauppapaikalla. Toimivan myymälätilan lisäksi laaja piha-alue mahdollistaa valikoiman kasvattamisen”, Kamuxin maajohtaja Tommi Iiskonmäki kertoo.

Hyvän paikallisen valikoiman lisäksi koko Suomen yli 4 000 auton valikoima sekä Ruotsin ja Saksan autot ovat asiakkaiden ulottuvilla Vaasan alueella.

Tuplasti myös henkilökuntaa

”Uudet myymälätilat ja laajempi valikoima tarkoittavat myös myyjämäärän tuplaamista Vaasassa. Rekrytointi paikallisesti on meille tärkeää. Haluamme työllistämisen kautta tukea niitä paikkakuntia, joilla toimimme”, Iiskonmäki jatkaa.

Tommi Iiskonmäki, maajohtaja, Kamux Suomi, 040 5801 498

Satu Otala, viestintäjohtaja, Kamux Oyj, 0400 629 337

Kamux Oyj on nopeasti kasvanut käytettyjen autojen sekä niihin liittyvien palveluiden myyntiin erikoistunut vähittäiskaupan ketju. Ensimmäinen Kamux-autoliike aloitti toimintansa vuonna 2003 Hämeenlinnassa, ja yhtiöllä on tällä hetkellä 47 autoliikettä Suomessa, viisitoista Ruotsissa ja neljä Saksassa. Yhtiö on myynyt perustamisensa jälkeen yli 200 000 käytettyä autoa, joista 46 596 autoa vuonna 2018. Kamuxin liikevaihto nousi 527,8 miljoonaan euroon vuonna 2018. Kamuxin palveluksessa oli kokoaikaisiksi työntekijöiksi muutettuna keskimäärin 472 henkilöä vuonna 2018. Kamuxin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä.