Kamuxin Tampereen Lielahden myymälä muuttaa ja valikoima kasvaa

Kamux Oyj   Lehdistötiedote     5.1.2021 klo 8.30

Kamuxin Tampereen Lielahden myymälä muuttaa ja valikoima kasvaa

Käytettyjen autojen kauppaan erikoistunut Kamux siirtyy suurempiin tiloihin Tampereen Lielahdessa. Samalla autovalikoima kasvaa ja monipuolistuu.

”Haluamme palvella Tampereen seudun väestöä laajemmalla ja monipuolisemmalla valikoimalla. Isommassa liiketilassa pystymme palvelemaan asiakkaitamme kaikenlaisissa auto- ja liikkumistarpeissa kattavasti. Taninkatu 3:ssa sijaitseva noin 200 auton myymälä aukeaa heti maaliskuun alussa. Konseptimme mukaisesti uudessa myymälässä on laaja autokauppaan sopiva piha-alue”, Kamuxin Suomen maajohtaja Tommi Iiskonmäki kertoo.

”Autokaupan tekeminen ei ole sidottu yksittäisen kivijalkamyymälän valikoimaan. Digitaalisten kanavien kautta ostaminen käy helposti ja siten laajentuva valikoima palvelee kaikkia autoilijoita ympäri Suomen”, Iiskonmäki muistuttaa.

Uusia työpaikkoja alueelle

Muutto isompaan myymälään tarkoittaa myös uusia työpaikkoja.

”Koemme rekrytoinnin paikallisesti tärkeäksi. Laajentuminen luo uusia työmahdollisuuksia kaupunkeihin, joissa toimimme. Aloitamme välittömästi lisärekrytoinnit Lielahteen. Oikeanlainen asenne on tärkeää, sen sijaan aiempaa autokauppakokemusta emme pidä välttämättömänä”, Iiskonmäki sanoo.

Maajohtaja Tommi Iiskonmäki, Kamux Suomi, puh. 040 580 1498

www.kamux.fi

Kamux Oyj on nopeasti kasvanut käytettyjen autojen sekä niihin liittyvien palveluiden myyntiin erikoistunut vähittäiskaupan ketju. Kamux yhdistää digitaalisen kaupankäynnin kattavaan myymäläverkostoon tarjotakseen asiakkailleen erinomaisen palvelukokemuksen ajasta tai paikasta riippumatta. Digitaalisten kanavien lisäksi yhtiöllä on yhteensä 78 myymälää Suomessa, Ruotsissa ja Saksassa. Kamux aloitti toimintansa vuonna 2003 Hämeenlinnassa ja on myynyt perustamisensa jälkeen noin 300 000 käytettyä autoa, joista 55 432 autoa vuonna 2019. Kamuxin liikevaihto nousi 658,5 miljoonaan euroon vuonna 2019. Kamuxin palveluksessa oli kokoaikaisiksi työntekijöiksi muutettuna keskimäärin 595 henkilöä vuonna 2019. Kamuxin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä.