Marjo Nurmi nimitetty Kamux Oyj:n henkilöstöjohtajaksi

Kamux Oyj      Pörssitiedote    3. helmikuuta 2021 klo 9.00

Marjo Nurmi nimitetty Kamux Oyj:n henkilöstöjohtajaksi

Marjo Nurmi (TtM, s. 1975) on nimitetty Kamux Oyj:n henkilöstöjohtajaksi ja konsernin johtoryhmän jäseneksi. Nimitys astuu voimaan välittömästi.

Marjo Nurmi työskennellyt Kamuxilla HR-päällikkönä elokuun alusta 2020 vastuualueenaan Suomen ja konsernin HR-toiminto. Aiemmin hän on toiminut henkilöstöhallinnon tehtävissä LeasePlanilla ja Aktiassa sekä erilaisissa hyvinvointiin liittyvissä johto- ja asiantuntijatehtävissä.

”Henkilöstön strateginen johtaminen sekä liiketoimintalähtöisten HR-prosessien kehittäminen kansainvälisessä organisaatiossa ovat meille tärkeä painopistealue, sillä vähittäiskaupassa ihmisten merkitys on aivan keskeinen. Marjolla on tavoitteellinen ja ihmiskeskeinen ote sekä vahva HR-osaaminen, joita tarvitaan yhtiön kasvutavoitteiden toteuttamisessa”, toimitusjohtaja Juha Kalliokoski sanoo.

”Kamuxin tekemisen meininki ja vahva yhteistyö yli maarajojen ovat tehneet minuun vaikutuksen, ja ne muodostavat loistavan lähtökohdan myös tulevaisuuden menestyksen rakentamiselle”, henkilöstöjohtaja Marjo Nurmi sanoo.

Kamux Oyj

Toimitusjohtaja Juha Kalliokoski

Yhteydenotot:

Viestintäjohtaja, Satu Otala, puh. 0400 629 337

ir@kamux.fi

Kamux Oyj on nopeasti kasvanut käytettyjen autojen sekä niihin liittyvien palveluiden myyntiin erikoistunut vähittäiskaupan ketju. Kamux yhdistää digitaalisen kaupankäynnin kattavaan myymäläverkostoon tarjotakseen asiakkailleen erinomaisen palvelukokemuksen ajasta tai paikasta riippumatta. Digitaalisten kanavien lisäksi yhtiöllä on yhteensä 78 myymälää Suomessa, Ruotsissa ja Saksassa. Kamux aloitti toimintansa vuonna 2003 Hämeenlinnassa ja on myynyt perustamisensa jälkeen noin 300 000 käytettyä autoa, joista 55 432 autoa vuonna 2019. Kamuxin liikevaihto nousi 658,5 miljoonaan euroon vuonna 2019. Kamuxin palveluksessa oli kokoaikaisiksi työntekijöiksi muutettuna keskimäärin 595 henkilöä vuonna 2019. Kamuxin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä.