Muutos Kamux Oyj:n omien osakkeiden määrässä

Kamux Oyj, pörssitiedote, 7.3.2023 klo 14.30

Muutos Kamux Oyj:n omien osakkeiden määrässä

Kamux Oyj:lle on 6.3.2023 palautunut vastikkeetta yhteensä 2 060 yhtiön omaa osaketta Kamux Oyj:n osakepalkkiojärjestelmän 2020 ja 2021 ehtojen mukaisesti.

Osakkeiden palautuksen jälkeen Kamux Oyj:n hallussa on 6 098 omaa osaketta.

Marko Lehtonen, talousjohtaja, puh. 050 575 2006

Kamux Oyj
Konserniviestintä

Kamux on nopeasti kasvanut käytettyjen autojen sekä niihin liittyvien palveluiden myyntiin erikoistunut vähittäiskaupan ketju. Kamux yhdistää digitaalisen kaupankäynnin kattavaan myymäläverkostoon tarjotakseen asiakkailleen erinomaisen palvelukokemuksen ajasta tai paikasta riippumatta. Digitaalisten kanavien lisäksi yhtiöllä on yhteensä 78 myymälää Suomessa, Ruotsissa ja Saksassa. Kamux aloitti toimintansa vuonna 2003 Hämeenlinnassa ja on myynyt perustamisensa jälkeen yli 450 000 käytettyä autoa, joista 62 922 autoa vuonna 2022. Kamuxin liikevaihto oli 968,7 miljoonaa euroa vuonna 2022 ja yhtiön palveluksessa oli kokoaikaisiksi työntekijöiksi muutettuna keskimäärin 883 henkilöä. Kamux Oyj on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä. Lisätietoja osoitteessa www.kamux.com