Muutos Kamuxin johtoryhmässä: Tapio Arimo siirtyy uusiin tehtäviin yhtiön ulkopuolelle

KAMUX OYJ                   PÖRSSITIEDOTE             7.1.2019 klo 9.30

Kamux Oyj:n talousjohtaja ja johtoryhmän jäsen Tapio Arimo on ilmoittanut siirtyvänsä uusiin tehtäviin yhtiön ulkopuolelle. Vuodesta 2015 yhtiössä työskennellyt Arimo jatkaa nykyisessä tehtävässään 12.4.2019 saakka.

“Kiitän lämpimästi Tapio Arimoa hänen tekemästään työstä Kamuxin menestyksen eteen. Hänen roolinsa yhtiön pörssilistautumisessa ja siihen liittyvässä kehitysvaiheessa oli merkittävä. Toivotan Tapiolle mitä parhainta menestystä uusissa tehtävissä”, toimitusjohtaja Juha Kalliokoski sanoo.

Uuden talousjohtajan rekrytointi aloitetaan välittömästi.

Toimitusjohtaja Juha Kalliokoski

Puh. 050 544 5538

Kamux Oyj on nopeasti kasvanut käytettyjen autojen sekä niihin liittyvien palveluiden myyntiin erikoistunut vähittäiskaupan ketju. Ensimmäinen Kamux-autoliike aloitti toimintansa vuonna 2003 Hämeenlinnassa, ja yhtiöllä on tällä hetkellä 45 autoliikettä Suomessa, kolmetoista Ruotsissa ja neljä Saksassa. Yhtiö on myynyt perustamisensa jälkeen yli 190 000 käytettyä autoa, joista 40 957 autoa vuonna 2017. Kamuxin liikevaihto nousi 454,9 miljoonaan euroon vuonna 2017. Kamuxin palveluksessa oli kokoaikaisiksi työntekijöiksi muutettuna keskimäärin 418 henkilöä vuonna 2017. Kamuxin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä.