Saksa avaa vähittäiskaupan myymälöitä tietyin rajoituksin, Kamuxin kaikki myymälät jälleen auki

Kamux Oyj      Lehdistötiedote    8. maaliskuuta 2021 klo 9.00

Saksa avaa vähittäiskaupan myymälöitä yksityiskohtaisin ohjeistuksin ja rajoituksin maanantaina 8. maaliskuuta 2021. Tartuntojen esiintyvyydessä on alueellisia eroja, jotka määrittelevät myymälöissä tarpeelliset toimenpiteet.

”Kamux avaa kaikki kahdeksan liikettään Saksassa alueellisten ohjeiden ja rajoitusten mukaisesti. Kunkin alueen tartuntojen ilmaantuvuusluku määrittää toimenpiteet ja toimintatavat myymälöissä. Vähittäiskauppaa koskevat säännöt liittyvät esimerkiksi neliömäärään asiakasta kohti ja myymälävierailun ennakkovaraamiseen. Jos tartuntojen ilmaantuvuus nousee määritellyn rajan yli, kivijalkamyymälät on jälleen suljettava”, Kamuxin Saksan maajohtaja Aleksandar Amann sanoo.

”Olemme iloisia, että voimme jälleen toivottaa asiakkaamme tervetulleiksi myymälöihimme. Noudatamme tarkasti ohjeistuksia turvataksemme asiakkaittemme ja työntekijöittemme terveyden”, Aleksandar Amann jatkaa.

Lisätietoa:

Aleksandar Amann, Kamux Saksa, maajohtaja, puh. +49 40 5555 48951

ir@kamux.fi

Kamux Oyj on nopeasti kasvanut käytettyjen autojen sekä niihin liittyvien palveluiden myyntiin erikoistunut vähittäiskaupan ketju. Kamux yhdistää digitaalisen kaupankäynnin kattavaan myymäläverkostoon tarjotakseen asiakkailleen erinomaisen palvelukokemuksen ajasta tai paikasta riippumatta. Digitaalisten kanavien lisäksi yhtiöllä on yhteensä 78 myymälää Suomessa, Ruotsissa ja Saksassa. Kamux aloitti toimintansa vuonna 2003 Hämeenlinnassa ja on myynyt perustamisensa jälkeen yli 300 000 käytettyä autoa, joista 60 657 autoa vuonna 2020. Kamuxin liikevaihto nousi 724,1 miljoonaan euroon vuonna 2020. Kamuxin palveluksessa oli kokoaikaisiksi työntekijöiksi muutettuna keskimäärin 713 henkilöä vuonna 2020. Kamuxin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä.