Saksa jatkaa sulkuaan kesäkuun loppuun

Kamux Oyj      Lehdistötiedote    23. huhtikuuta 2021 klo 18.00

Saksa jatkaa sulkuaan kesäkuun loppuun

Saksa jatkaa yhteiskunnan sulkuaan kesäkuun loppuun, mikä tarkoittaa, että vähittäiskaupat ovat auki tai kiinni ilmaantuvuuslukujen mukaisin rajoituksin. Matalilla ilmaantuvuusluvuilla myymälät voivat olla auki, ja korkeammilla ilmaantuvuusluvuilla asiointivaihtoehtoina ovat ennalta sovitut myymäläasioinnit, verkkoasiointi ja nouto myymälästä tai pelkästään digitaalinen asiointi kulloisenkin tilanteen mukaan. Kaikkein korkeimmilla ilmaantuvuusluvuilla kivijalkaliikkeet ovat kiinni.

”Palvelemme asiakkaitamme kulloisenkin tilanteen ja siihen sovellettavien ohjeistusten mukaisesti”, Kamuxin Saksan maajohtaja Aleksandar Amann sanoo.

Lisätietoa:

Aleksandar Amann, Kamux Saksa, maajohtaja, puh. +49 40 5555 48951

ir@kamux.fi

Kamux Oyj on nopeasti kasvanut käytettyjen autojen sekä niihin liittyvien palveluiden myyntiin erikoistunut vähittäiskaupan ketju. Kamux yhdistää digitaalisen kaupankäynnin kattavaan myymäläverkostoon tarjotakseen asiakkailleen erinomaisen palvelukokemuksen ajasta tai paikasta riippumatta. Digitaalisten kanavien lisäksi yhtiöllä on yhteensä 78 myymälää Suomessa, Ruotsissa ja Saksassa. Kamux aloitti toimintansa vuonna 2003 Hämeenlinnassa ja on myynyt perustamisensa jälkeen yli 300 000 käytettyä autoa, joista 60 657 autoa vuonna 2020. Kamuxin liikevaihto nousi 724,1 miljoonaan euroon vuonna 2020. Kamuxin palveluksessa oli kokoaikaisiksi työntekijöiksi muutettuna keskimäärin 713 henkilöä vuonna 2020. Kamuxin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä.