Sulka nousee Ruoholahteen

Report this content

Sulka nousee Ruoholahteen Kapiteeli Oyj rakennuttaa Ruoholahteen pääkonttoritason toimistokiinteistön. Hankkeen pääurakoitsija on YIT Rakennus Oy ja rakennustyöt ovat jo käynnistyneet. Edustava noin 10 500 m² toimistotalo Ruoholahden Sulka täydentää Kapiteelin merkittäviä kiinteistöomistuksia Ruoholahdessa. Sen sijainti hyvien liikenneyhteyksien varrella meren läheisyydessä tarjoaa korkeatasoisen toimintaympäristön. Kiinteistöön tulee seitsemän toimistokerrosta. Toimistotilat sijaitsevat valokattoisen sisäpihan ympärillä ja kerroksiin kuljetaan maisemahisseillä. Katutasossa sijaitsevat aula, henkilöstöravintola kabinetteineen sekä liiketiloja. Ylimmässä kahdeksannessa kerroksessa on avara neuvottelutila sekä upea saunaosasto merinäköaloineen. Rakennuksesta on sisäyhteys viereisen ns. Kuntotalon tontilla sijaitsevaan pysäköintikellariin. Pysäköintitilaa löytyy myös Ruoholahden pysäköintilaitoksesta. YIT Rakennus Oy vastaa Ruoholahden Sulan rakentamisesta, markkinoinnista ja vuokralaishankinnasta. Kohde valmistuu vuoden 2005 lopussa. Muita Kapiteelin omistamia kiinteistöjä Ruoholahden alueella ovat Salmisaarentalo, johon parhaillaan on siirtymässä mm. Helsingin uusi oikeustalo, Itämerentalo, ns. Tallbergintalo, HTC Ruoholahden kolme toimistotaloa sekä Kauppakeskus Ruoholahti. Lisätiedot: Ossi Hynynen, johtaja, Toimitilat puh. 020 431 3314, 0400 701 030, ossi.hynynen@kapiteeli.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/10/20/20041020BIT00260/wkr0001.pdf