KAPITEELI OSTI LIIKEKIINTEISTÖN TAMPEREEN YDINKESKUSTASTA

KAPITEELI OSTI LIIKEKIINTEISTÖN TAMPEREEN YDINKESKUSTASTA Kapiteelin kiinteistöomistukset Tampereen ydinkeskustassa kasvavat. Kapiteeli osti Hämeenkatu 20:ssa sijaitsevan liike- ja toimistokiinteistön If Vahinkovakuutus Oy:ltä. Kiinteistösijoitusyhtiö Kapiteeli Oy on tänään ostanut Tampereen ydinkeskustassa sijaitsevan Kiinteistö Oy Hämeenkatu 20 -nimisen yhtiön koko osakekannan. Myyjänä oli If Vahinkovakuutus Oy. Lähes 6 400 m²:n kiinteistö on kokonaan vuokrattu. Päävuokralaiset ovat KappAhl, Hennes&Mauritz, If Vahinkovakuutus ja Sampo Pankki. Kapiteeli omistaa entuudestaan myös viereisen, osoitteessa Hämeenkatu 18 sijaitsevan kiinteistökokonaisuuden. Lisätiedot: Kapiteeli Oy Ossi Hynynen, johtaja, Toimitilat-yksikkö puh. 020 431 3314, 0400 701 030, ossi.hynynen@kapiteeli.fi Ari-Pekka Lehtonen, aluepäällikkö puh. 020 431 3862, 0400 517 587, ari-pekka.lehtonen@kapiteeli.fi Kapiteeli Oy on kiinteistösijoitusyhtiö, joka ostaa, kehittää ja myy kiinteistöjä ja vuokraa liike- ja toimitilaa. Konsernin kiinteistöomaisuuden arvo oli vuoden 2002 lopussa 1.2 miljardia euroa. Kapiteeli keskittää kiinteistöomistuksensa kasvukeskuksiin, etenkin nopeimmin kasvaviin Helsingin, Tampereen, Turun ja Oulun alueisiin. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/31/20031031BIT00360/wkr0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/31/20031031BIT00360/wkr0003.pdf