NIMITYKSIÄ KAPITEELISSA

NIMITYKSIÄ KAPITEELISSA Kapiteeli Oy:n liiketoiminnot on 1.1.2003 ryhmitelty uudelleen. Uudet liiketoimintayksiköt ovat Toimitilat, Hotellit, Myyntikiinteistöt sekä Kruunuasunnot Oy, joka on Kapiteelin itsenäinen tytäryhtiö. Samassa yhteydessä on tehty seuraavat nimitykset: Toimitilat-yksikön johtajaksi on nimitetty DI Ossi Hynynen. Hän on aikaisemmin johtanut Kapiteelin kehityskiinteistöt-yksikköä, jonka kiinteistöomaisuus on vuoden alusta jaettu Toimitilat-yksikköön ja Myyntikiinteistöt-yksikköön. Hotellit-yksikön johtajaksi on nimitetty DI, KJs Seppo Lehto. Hän on aikaisemmin johtanut sijoituskiinteistöt-yksikköä. Myyntikiinteistöt-yksikön johtajana toimii edelleen OTK, varatuomari Heikki Kallio. Markkinointipäälliköksi Toimitilat-yksikköön on nimitetty KTM Sampsa Ratia. Aluepäälliköiksi Toimitilat-yksikköön on nimitetty RI, FMA Matti Saaranen Helsinkiin, merkonomi Ari-Pekka Lehtonen Tampereelle, MKT Markku Niveri Jyväskylään, ekonomi, RI Seppo Sevón Ouluun ja merkonomi Markku Saarinen Turkuun. Kiinteistökehityspäälliköksi Myyntikiinteistöt-yksikköön Helsinkiin on nimitetty DI Tapio Järvi. Myyntipäälliköksi Myyntikiinteistöt-yksikköön Kuopioon on nimitetty merkantti Kimmo Ruhtinas. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/01/13/20030113BIT00470/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/01/13/20030113BIT00470/wkr0002.pdf