Kaupan liitto käynnistää laajamittaisen verkkokoulutuksen

Verkkokauppa kasvaa vauhdilla. Se haastaa suomalaisen kaupan, mutta tarjoaa myös paljon uusia mahdollisuuksia kotimaiselle kaupalle. Kaupan liitto käynnistää kaupan alan ensimmäisen verkkokoulutuksen alan yrityksille huhtikuussa 2011. Jatkossa koulutuksesta tulee pysyvä osa liiton koulutustarjontaa. Koulutuksen tavoitteena on valmentaa kauppoja verkkoliiketoiminnan eri osa-alueisiin. Koulutus koostuu viidestä eri puolen päivän mittaisesta modulista:

1. Kuluttajakäyttäytyminen

2. Verkkokauppa ja kotisivut

3. Sähköinen maksaminen ja taloushallinto verkkokaupassa

4. Verkkokaupan logistiikka

5. Kaupan verkkomarkkinointi

Kaupan liitto toteuttaa koulutuksen yhteistyökumppaneiden kanssa. Koulutuksen hinta liiton jäsenille on 1350 € ja ei-jäsenille 1950 €. Koulutuksen jälkeen osallistujilla on mahdollisuus osallistua Kaupan liiton ylläpitämään verkkokauppafoorumiin, jossa osallistujat voivat jakaa kokemuksiaan verkkoliiketoiminnasta ja saada asiantuntijoilta vastauksia jatkokysymyksiinsä.

Lisätietoja: markkinointipäällikkö Kristina Metso, kristina.metso@kauppa.fi, p. 050 302 4214