MUISTUTUSKUTSU KAUPAN KESÄTOIMITTAJATILAISUUTEEN

Toivotamme medianne kesätoimittajat ja muut kaupan alaa seuraavat ja siitä kiinnostuneet toimittajat perinteiseen KAUPAN KESÄTOIMITTAJATILAISUUTEEN keskiviikkona 13. kesäkuuta kello 16.30 alkaen ravintola Mestaritalliin, Merikannontie 2, Helsinki.

Tilaisuudessa tarjotaan napakat tietoiskut ja katsaukset alan ajankohtaisimpiin kysymyksiin. Nautimme yhdessä buffet- ja juomatarjoilusta meren äärellä. Lopuksi kesätunnelman tiivistää stand-up-koomikko Ismo Leikola omalla taatulla tyylillään. Toimittajilla on mahdollisuus myös perehtyä alaan, tutustua alan toimijoihin sekä kysyä lisää ja keskustella.

16.30 kesäinen buffet on auki

17.00 Suomi kasvaa kaupalla – tietoiskut

Suomi kasvaa kaupalla – miten niin? Juhani Pekkala, Kaupan liiton toimitusjohtaja
Ei vientiä ilman tuontia. Markku Uitto, Teknisen Kaupan toimitusjohtaja
Päivittäistavarakauppa Suomessa – vastuullista toimintaa. Kari Luoto, Päivittäistavarakaupan toimitusjohtaja
Mitä kuluttaja odottaa erikoiskaupalta? Tiina Oksala, Erikoiskaupan Liiton toimitusjohtaja
Kysy, kommentoi, keskustele

18.15  Leikola irti!
Stand-up-koomikko Ismo Leikola kuljettaa kesätunnelmiin

Ilta jatkuu terassitunnelmissa

Pyydämme ystävällisesti ilmoittautumaan tilaisuuteen Leena Huoviselle Kaupan liittoon sähköpostitse leena.huovinen@kauppa.fi tai puhelimitse (09) 1728 5114.

Tervetuloa!

Kaupan liitto     Päivittäistavarakauppa     Tekninen Kauppa     Erikoiskaupan Liitto