Teknisen kaupan tieto uudessa osoitteessa

Teknisen Kaupan ja Palveluiden yhdistyksellä uusi Internet-sivusto

Teknisen Kaupan ja Palveluiden yhdistyksen uusien Internet-sivujen osoite on www.tekninen.fi. Uudet sivut kuvastavat vuoden alussa syntyneen uuden suuryhdistyksen tilannetta ja sen jäsenilleen tarjoamia palveluja. Sidosryhmät löytävät sivuilta paljon hyödyllistä tietoa.

Sivuston ulkoasun on suunnitellut Idean Oy, ja teknisestä toteutuksesta vastaa Exove Oy. Sivusto noudattelee Dogdesign Oy:n yhdistykselle suunnitteleman uuden logon mukaista visuaalista ilmettä. Logo kuvastaa verkottuneen toimialan asiakkailleen tuottamia hyötyjä.

Sivustolla esitellään myös yhdistyksen uusi slogan Muutoksen moottori. Slogan kertoo niistä liiketoimintahyödyistä, joita yhdistys voi palveluillaan tuottaa jäsenyrityksille ja -yhdistyksille.

Samalla yhdistyksen työntekijöiden sähköpostiosoitteet muuttuvat muotoon etunimi.sukunimi@tekninen.fi. Sivustolla on esillä kaikkien yhdistyksen työntekijöiden yhteystiedot. He ovat valmiita jakamaan tietoa teknisestä kaupasta.

Teknisen Kaupan ja Palveluiden yhdistyksen perustajajäseniä ovat Hydrauliikka- ja Pneumatiikkayhdistys, Suomen Putkikauppiasyhdistys, Suomen Sähkötukkuliikkeiden Liitto ja Teknisen Kaupan Liitto. Yhdistys aloitti toimintansa vuoden 2009 alussa. Yhdistykseen kuuluu neljäsataa yritystä. Jäsenyritysten yhteenlaskettu myynti on noin kymmenen miljardia euroa, ja ne työllistävät noin 20 000 henkeä. Yhdistyksen puheenjohtaja on Onninen Oy:n varatoimitusjohtaja Tuomo Väänänen. Varapuheenjohtajina toimivat Tapio Jouhki SLO:sta ja Jarmo Hyvönen Fastems Oy:stä.

Lisätietoja:
Viestintäpäällikkö Maija-Liisa Ihanus