Terhi Kuljukka-Rabb Kaupan liiton kemikaaliasiantuntijaksi

Terhi Kuljukka-Rabb on nimitetty Kaupan liiton kemikaaliasiantuntijaksi. Tehtävä on uusi Kaupan liitossa.

FT Terhi Kuljukka-Rabb, 48, on nimitetty Kaupan liiton kemikaaliasiantuntijaksi 1.5.2014 lähtien. Kuljukka-Rabb siirtyy Kaupan liittoon Turvallisuus ja kemikaaliviraston (Tukes) ylitarkastan tehtävästä, jossa hän on syventynyt erityisesti kemikaalien terveysvaikutuksiin. Aiemmin hän on työskennellyt muun muassa asiantuntijatehtävissä Euroopan kemikaalivirastossa ja tutkijana Työterveyslaitoksella.

Kemikaaliasiantuntijan tehtävä on uusi Kaupan liitossa. Sen rahoittavat Kaupan liiton lisäksi Päivittäistavarakauppa ry, Teknisen Kaupan ja Palveluiden yhdistys sekä Suomen Tukkukauppiaiden Liitto.

toimitusjohtaja Juhani Pekkala, Kaupan liitto, juhani.pekkala(at)kauppa.fi, p. (09) 1728 5111, 0400 419 560