Luonnonmukaista kasvuvoimaa - yksityiskohtia unohtamatta

Report this content

Kekkilä vastaa kuluttajien kysyntään ja kasvattaa luonnonmukaista tuoteperhettään useammalla tuotteella. Samalla katteiden kaunis valikoima laajenee kahden upean uutuuden kera.

Tutkimusten mukaan yhä useampi suomalainen suosii luomua. Luomuruoka on vahvistamassa asemaansa trendistä pysyväksi ilmiöksi. Samaan aikaan kuluttajien huomio kiinnittyy pihan ja puutarhan yksityiskohtiin, jonne kaivataan jatkuvasti uusia ideoita näkymän viimeistelyyn.

Luonnonmukaisten tuotteiden kysyntä kasvaa

Keväällä 2017 Kekkilän luonnonmukaiseen tuoteperheeseen liittyvät Luonnonmukainen tomaattilannoite, Luonnonmukainen keittiöpuutarhalannoite ja Luonnonmukainen kylvö- ja taimimulta. Tuotteet vastaavat viime vuosina yhä suositummaksi kasvaneeseen trendiin; oman ruoan luonnonmukaiseen kasvattamiseen.

Kauneus korostuu yksityiskohdissa

Kekkilän katteiden valikoima täydentyy tänä keväänä kahden uutuustuotteen; Iso rantakivi Harmaavalkoisen ja Pinja koristekatteen kera. Kuluttajat kaipaavat ideoita ja inspiraatiota pihan viimeistelyyn. Uutuudet tarjoavat lisää vaihtoehtoja omannäköisen ilmeen rakentamiseen.

Kekkilän 2017 uutuudet

Luonnonmukaiseen keittiöpuutarhaan

Luonnonmukainen tomaattilannoite
Luonnonmukainen ja täysin kasvipohjainen lannoite tomaateille ja muille vihanneksille. Nestemäinen lannoite annostellaan kasteluveteen sekoitettuna. Pakkauskoko 1,5 L.

Luonnonmukainen keittiöpuutarhalannoite
Luonnonmukainen lannoite kasvimaan ja keittiöpuutarhan  syötäville kasveille. Sekoitetaan maahan keväällä ennen kylvöä tai taimien istutusta. Pakkauskoko 4 kg.

Luonnonmukainen kylvö- ja taimimulta
Luonnonmukainen erikoismulta kaikkiin kylvöihin ja taimikasvatukseen. Mullan ilmava rakenne sopii täydellisesti pienille siementaimille ja koulimiseen. Pakkauskoko 10 L.

Pihan viimeistelyyn

Iso rantakivi Harmaavalkoinen
Monisävyisiä, veden pyöreäksi hiomia luonnonkiviä. Kauniit sävyt on helppo yhdistää muihin materiaaleihin. Istuu moneen eri käyttötarkoitukseen. Pakkauskoko 25 kg.

Pinja koristekate
Pinjamännyn kuoresta tehty punaruskea koristekate. Täysin uudenlainen tuote Suomessa. Sopii hyvin istutusalueiden ja ruukkujen koristepinnaksi. Pakkauskoko 35 L.

Tutustu uutuuksiin tarkemmin: kekkila.fi/tuotteet

Mari Kaartokallio, puutarha-asiantuntija, Kekkilä
+358 20 7904 807, mari.kaartokallio@kekkila.fi

Kekkilä Group valmistaa ja markkinoi korkealaatuisia kasvualustoja, lannoitteita ja muita puutarhatuotteita kuluttajille, ammattiviljelijöille ja viherrakentajille. Kasvu on intohimomme ja me haluamme kasvaa yhdessä kumppaneidemme, kuluttajien ja asiakkaiden kanssa. Kekkilä Group on osa Vapo Groupia.

Avainsanat:

Luonnonmukaisten tuotteiden kysyntä kasvaa.
Kauneus korostuu yksityiskohdissa.