Kela-Kerttu vastaa lapsiperheiden kysymyksiin Suomi24:ssä

Kela on avannut suurta suosiota niittäneen Kela-Kerttu-neuvontapalstan uudelleen. Kela-Kerttu vastaa lapsiperheiden kysymyksiin Suomi24:ssä maanantaista perjantaihin. Palsta on toiminnassa ainakin vuoden 2010 loppuun.

Kysy lapsiperheen etuuksista -keskustelupalsta sijaitsee Suomi24:n Äidit ja isät -osiossa. Palstalle antaa kasvot leppäkerttu, Kela-Kerttu, jonka taustalla on joukko Kelan perhe-etuuksien asiantuntijoilta eri puolilta Suomea. Kerttu vastaa arkisin työaikana kysymyksiin, jotka ovat hyödyllisiä mahdollisimman monelle asiakkaalle.

Kela kokeili keskustelupalstalla vastaamista maalis-toukokuussa 2010. Kolmen kuukauden aikana Kela-Kerttu-palstalle lähetettiin lähes 2 200 viestiä. Palstalla vieraili yli 25 000 eri kävijää ja sitä luettiin lähes 71 000 kertaa. Kerttu sai asiakkailta paljon kiitosta ja palvelu koettiin tarpeellisena.

– Äidit ja isät ovat ahkeria verkkokeskustelijoita ja uusi elämäntilanne herättää paljon kysymyksiä myös Kelan tuista ja palveluista. Siksi haluamme mennä sinne, missä ihmiset ovat, ja jakaa heille oikeaa tietoa, toteaa Kelan viestintäpäällikkö Seija Kauppinen.

Tutustustu palstaan
www.suomi24.fi/kela