Kelalle vahvistettiin etuusstrategia

Kela tiedottaa 21.10.2004 Kelalle vahvistettiin etuusstrategia Kelan hallitus on hyväksynyt vuoteen 2010 tähtäävän etuusstrategian. Pyrkimyksenä on, että asiakkaat saavat Kelasta julkisen sektorin parasta palvelua koko maassa ja että Kela osallistuu aktiivisesti hyvinvointiyhteiskuntamme kehittämiseen. Etuusstrategia tukee Kelan toiminta-ajatuksen, arvojen, strategian ja vision muuntamista käytännön toiminnaksi. Se osoittaa suunnan Kelan hoitamien etuustuotteiden ja palvelujen kehittämisessä, suunnittelussa ja ohjauksessa. Tunnuksena on: "Tietoa, taitoa, tahtoa ja yhteistyöllä tyytyväinen asiakas". Etuustoiminnan keskeiset tavoitteet ovat: Kelan hoitamaan toimeentuloturvaan luotetaan. Etuuksien hakeminen on joustavaa ja helppoa ja hakemukset ratkaistaan nopeasti. Ratkaisut ovat oikeita, päätökset selkeitä ja ne tehdään koko maassa yhdenmukaisin perustein. Lisätietoja Kela, johtaja Helena Pesola, puh. 020 434 1216 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/10/21/20041021BIT00200/wkr0001.pdf