Asko Saastamoinen Keliberin henkilöstöjohtajaksi

Oululainen rakentamistekniikan diplomi-insinööri Asko Saastamoinen on nimitetty Keliberin henkilöstöjohtajaksi 1.12.2021 alkaen. Hän on työskennellyt yhtiön palveluksessa osa-aikaisena konsulttina kevättalvesta asti vastaten rekrytoinneista, työsuhdeasioista, koulutuksesta ja muista henkilöstöön liittyvistä kysymyksistä. Saastamoinen on yhtiön johtoryhmän jäsen ja raportoi toimitusjohtaja Hannu Hautalalle.

Asko Saastamoisella on monipuolinen työkokemus mm. useista rakennus-, teollisuus- ja kaivosyrityksistä, joissa hän on toiminut henkilöstö- ja työturvallisuusasioiden, viestinnän ja liikkeenjohdon tehtävissä. Hän on työskennellyt mm. SSAB:n Raahen tehtaiden henkilöstöpäällikkönä, Agnico Eagle Mines Kittilän kaivoksen henkilöstö- ja työsuojelupäällikkönä, BRP Finlandin henkilöstöjohtajana ja viimeksi Skoda Transtechin henkilöstöjohtajana.

"Olen iloinen, että Asko päätti valita kokoaikaisen työsuhteen Keliberillä. Saamme erittäin kokeneen henkilöstöjohtajan kehittämään kasvavan työyhteisömme HR-käytäntöjä ja yrityskulttuuria. Tavoitteemme on hyvä ja turvallinen työpaikka, jossa kaikki voivat hyvin", toteaa toimitusjohtaja Hannu Hautala.

Keliber on matkalla start-up-yhtiöstä keskisuureksi teollisuusyritykseksi ja rekrytoi aktiivisesti eri alojen ammattilaisia. Lue lisää uusimpien keliberiläisten kokemuksesta ja odotuksista.

Hannu Hautala, toimitusjohtaja, Keliber, puh. 040 712 2432

Keliber on suomalainen kaivos- ja akkukemikaaliyhtiö, jonka tavoitteena on tuottaa vastuullisesti akkulaatuista litiumhydroksidia kasvaville litiumakkumarkkinoille omasta malmista vuonna 2024.

www.keliber.fi