Markus Kivimäki Keliberin varatoimitusjohtajaksi

OTM, eMBA Markus Kivimäki on nimitetty Keliberin varatoimitusjohtajaksi. Hänen vastuullaan on lakiasioiden ja hallinnon johtaminen sekä liiketoiminnan kehitys. Kivimäki siirtyy Keliberille kevään 2022 aikana Nordkalk Oy Ab:stä, jossa hän vastaa konsernin lakiasioista, kiinteistöistä sekä johtamisjärjestelmästä. Hän on aiemmin työskennellyt Tantalus Rare Earths AG:n toimitusjohtajana ja sitä ennen johtoryhmätehtävissä mm. Elcoteq SE:ssä ja Aldata Solution Oyj:ssä. Kivimäki liittyy Keliberin johtoryhmän jäseneksi.

”Olen oppinut tuntemaan Markus Kivimäen ammattitaitoisena johtajana ja kokeneena juristina. Olen hyvin iloinen siitä, että Markus tulee mukaan kehittämään Keliberiä yhtiön pian siirtyessä seuraavaan kehitysvaiheeseen”, toteaa toimitusjohtaja Hannu Hautala.

Keliber on matkalla start-up-yhtiöstä keskisuureksi teollisuusyritykseksi ja rekrytoi aktiivisesti eri alojen ammattilaisia. Lue lisää avoimista työpaikoista.

Hannu Hautala, toimitusjohtaja, Keliber, puh. 040 712 2432

Keliber on suomalainen kaivos- ja akkukemikaaliyhtiö, jonka tavoitteena on tuottaa vastuullisesti akkulaatuista litiumhydroksidia kasvaville litiumakkumarkkinoille omasta malmista vuonna 2024.

www.keliber.fi