Mika Seitovirta on nimitetty Keliber Oy:n hallituksen puheenjohtajaksi

Keliber Oy:n 6.11.2019 pidetty ylimääräinen yhtiökokous nimitti Mika Seitovirran (KTM) yhtiön hallituksen uudeksi puheenjohtajaksi.

Seitovirralla on erittäin laaja kansainvälinen kokemus globaalien yritysten johtotehtävistä. Hän on aiemmin toiminut muun muassa Outokumpu Oyj:n, Glaston Oyj Abp:n ja Hartwall/Scottish & Newcastlen toimitusjohtajana. Tällä hetkellä Seitovirta toimii neuvonantajana ja hallitusammattilaisena Suomessa ja kansainvälisesti.

"Olen ylpeä ja innoissani, että pääsen omalta osaltani kehittämään Keliberin litiumprojektia kohti rakennus- ja tuotantovaihetta. Yhtiön toiminta edistää liikenteen sähköistymistä, millä on merkittävä rooli ilmastonmuutoksen vastaisessa taistelussa", kertoo hallituksen puheenjohtaja Mika Seitovirta.

Pertti Lamberg, toimitusjohtaja, Keliber Oy, puh. 050 599 1189

Mika Seitovirta, hallituksen puheenjohtaja, Keliber Oy, puh. 050 568 7715