Kemira laajentaa ASA-liimojen tuotantokapasiteettia Nanjingissa, Kiinassa vastatakseen kasvavaan kysyntään

Kemira Oyj, Lehdistötiedote, 23.9.2024 klo 9.00

Kemira, ASA-liimojen johtava valmistaja Aasian ja Tyynenmeren alueella, on saanut valmiiksi miljoonien eurojen investointihankkeen Nanjingin tuotantolaitoksellaan, Jiangsun provinssissa Kiinassa. Investointi kattaa kolmannen tuotantolinjan, uudet varastotilat ja lisätankkikapasiteettia, mikä parantaa entisestään asiakastoimituksia ja tuotteiden saatavuutta.

ASA-liimoja käytetään paperin, kartongin and pakkaustuotteiden vedenkestävyyden parantamiseen. Kemira on ASA-liimojen johtava valmistaja  Aasian ja Tyynenmeren markkinoilla ja Nanjingin tuotantolaitos on maailman suurin ASA-liimojen tuotantolaitos. Kemira on laajentanut tuotantokapasiteettiaan Nanjingissa vuodesta 2014 lähtien, jolloin tuotantolaitos perustettiin.

“Olemme hyvin iloisia saadessamme tämän investointihankkeen päätökseen. Nyt pystymme palvelemaan asiakkaitamme vielä entistäkin paremmin Aasian ja Tyynenmeren alueella ja vastaamaan näiden korkealaatuisten tuotteiden kasvavaan kysyntään. ASA-liima on suosituin tuote uusissa paperi-, pakkaus- ja kartonkikoneissa.”, sanoo Nichlas Kavander, Kemiran Aasian ja Tyynenmeren alueen kaupallinen johtaja.

Uusi tuotantolinja otetaan käyttöön lokakuussa 2024.

Nichlas Kavander, Aasian ja Tyynenmeren kaupallinen johtaja
Puh. +862180214811